Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't is eenmalig om 22 uur
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
      't is eenmalig om 22 uur
      't Is nu elke aflevering van seizoen 14 om 22u (9pm), niet eenmalig denk ik.

Comment

• zalig artikel! Ik volg de show al van de 2 de serie, toen james may erbij kwam, toevallig gezien op de BBC2 en nooit meer losgelaten...

via de site finalgear volg ik eigenlijk alle updates etc. weet niet of hij hier al ergens staat, maar is uitgegroeid tot één van de allerpopulairste sites over top gear (en wijlen fifth gear...ik hoop toch wijlen, nadat ze de opslagplaats van top gear in de fik hadden gestoken!!)

Comment

• Ik ben verliefd geworden op Top Gear nadat ik, ook toevallig eigenlijk, de aflevering gezien heb waar ze getracht hebben om een Toyota Hilux naar de eeuwige jachtvelden te helpen.

Comment

• Ik weet niet of dit hier al gepost is: maar wie zou het snelste zijn, op circuit met dezelfde wagen:
            Needel of Clarkson
            2012 Opel Astra ST Ecoflex
            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Needell.

Comment

• Needell. Da's nu echt een vraag waar je niet moet aan twijfelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                  Ik weet niet of dit hier al gepost is: maar wie zou het snelste zijn, op circuit met dezelfde wagen:
                  Needel of Clarkson
                  WTF

Needell was professioneel racepiloot.

Comment

• Die heeft zelfs F1 gereden. Wel niet echt een grootse carriëre in uitgebouwd 2 GP's voor Ensign in 1980 waarvan 1 keer niet gekwalificeerd.

Comment

• Weet iemand of het herhaling is van de de week? Want het vrouwke wil naar so you think you can dance kijken.
                      Last edited by ; 15/11/2009, 20:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                        Weet iemand of het herhaling is van de de week? Want het vrouwke wil naar so you think you can dance kijken.

Elke woensdag is er normaal herhaling van de aflevering van zondag, en dit om 21.00 op BBC 2.

Nog 1 uur en 22 minuten !!! WHIEEEEEEEEEE !!
                        Last edited by ; 15/11/2009, 21:29.

Comment

Weet iemand of het herhaling is van de de week? Want het vrouwke wil naar so you think you can dance kijken.
                          Vroeger was er elke week herhaling. Meestal de woensdag denk ik.

Elke aflevering tot nu toe verschenen is ook binnen de 12 u beschikbaar voor download ergens op internet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk Berichten
                            Elke woensdag is er normaal herhaling van de aflevering van zondag, en dit om 21.00 op BBC 2.

Nog 1 uur en 22 minuten !!! WHIEEEEEEEEEE !!
                            Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                            Vroeger was er elke week herhaling. Meestal de woensdag denk ik.

Elke aflevering tot nu toe verschenen is ook binnen de 12 u beschikbaar voor download ergens op internet.

Ok, merci.

Comment

Hier hetzelfde, maar dan de mama ipv het vrouwke...

Comment

• Schitterende aflevering so far!
                                Wat een briljante beelden in die tunnels.

Comment

• 1 van de betere afleveringen vond ik... Na die prachtige beelden te zien krijg ik weer zin in een roadtrip
                                  Verbazend was ook dat de 760li in het rechte stuk sneller was dan de s63 amg, nooit verwacht.
                                  -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                    1 van de betere afleveringen vond ik... Na die prachtige beelden te zien krijg ik weer zin in een roadtrip
                                    Verbazend was ook dat de 760li in het rechte stuk sneller was dan de s63 amg, nooit verwacht.
                                    die rook bij die amg, als je er 2 keer zo mee rondrijd mag je nieuwe banden leggen

Comment

• Briljante televisie. Ik wil die mannen hun job

Comment

• Faaaaaaak

Welcome back top gear

Comment

Working...
                                        X