't is eenmalig om 22 uur
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten't is eenmalig om 22 uur
Comment
-
zalig artikel! Ik volg de show al van de 2 de serie, toen james may erbij kwam, toevallig gezien op de BBC2 en nooit meer losgelaten...
via de site finalgear volg ik eigenlijk alle updates etc. weet niet of hij hier al ergens staat, maar is uitgegroeid tot één van de allerpopulairste sites over top gear (en wijlen fifth gear...ik hoop toch wijlen, nadat ze de opslagplaats van top gear in de fik hadden gestoken!!)
Comment
-
Ik weet niet of dit hier al gepost is: maar wie zou het snelste zijn, op circuit met dezelfde wagen:
Needel of Clarkson
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIk weet niet of dit hier al gepost is: maar wie zou het snelste zijn, op circuit met dezelfde wagen:
Needel of Clarkson
Needell was professioneel racepiloot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenWeet iemand of het herhaling is van de de week? Want het vrouwke wil naar so you think you can dance kijken.
Elke woensdag is er normaal herhaling van de aflevering van zondag, en dit om 21.00 op BBC 2.
Nog 1 uur en 22 minuten !!! WHIEEEEEEEEEE !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenWeet iemand of het herhaling is van de de week? Want het vrouwke wil naar so you think you can dance kijken.
Elke aflevering tot nu toe verschenen is ook binnen de 12 u beschikbaar voor download ergens op internet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk BerichtenElke woensdag is er normaal herhaling van de aflevering van zondag, en dit om 21.00 op BBC 2.
Nog 1 uur en 22 minuten !!! WHIEEEEEEEEEE !!Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenVroeger was er elke week herhaling. Meestal de woensdag denk ik.
Elke aflevering tot nu toe verschenen is ook binnen de 12 u beschikbaar voor download ergens op internet.
Ok, merci.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten1 van de betere afleveringen vond ik... Na die prachtige beelden te zien krijg ik weer zin in een roadtrip
Verbazend was ook dat de 760li in het rechte stuk sneller was dan de s63 amg, nooit verwacht.
Comment
Comment