Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Heb pas gisteren de eerste aflevering gezien van seizoen 14.
Werkelijk subliem ! Burning rubber met de S63 en 7reeks, en dan dat stukje met de LP-Calafornia en DBS niet normaal! Onder dat paleis.. die wegen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenom hoe laat is het vanavond?
Comment
-
Comment
-
Vanavond:
On the next episode of Top Gear, Jeremy and Richard have an enormous argument, James May tries to put an end to Bank Holiday traffic jams, and heir to the throne of Wogan and 24-carat petrolhead, Chris Evans makes a return to the Top Gear track.
Jeremy and Richard try to settle a long standing debate, namely, which company has, above all others, made the greatest number of truly brilliant cars. Of course, by 'debate' we actually mean a massive shouting match with much name-calling - splendid.
Meanwhile, James continues Top Gear's turbulent relationship with caravanning. This time he's trying to find a way for you to transport your beige wonder to the campsite without bringing complete misery to everyone else on the road. If you've been reading the papers over the past couple of months, you might know that James' solution doesn't go entirely to plan. But as we know, that's when the Top Gear magic really happens.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Nog even lachen met Van Rompuy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenWat was die ene Lancia waarvan de spoiler uitklapte? Met een Ferrari V8
Zotte kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenMatig.
Jammer dat er geen uitgebreide test was van die Balboni. Dan heb je zo'n kar om te testen en dan maak je een special waarin hij saai rondrijdt in die stadjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=2
Gaan van 6000€ tot 25.000€
Wel 'maar' 205pk...
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNog even lachen met Van Rompuy
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenDat rondje Lancia met de stig was echt. Knappe aflevering!! Maar was die zeppelin niet zwaarder gecrasht?
De spectaculairste ronde ooit,dan heeft die tijd geen enkel belang meer.
Prachtige aflevering,de Lancia story was prachtig in elkaar gezet.
Een merk afbreken en ophemelen tegelijkertijd,alleen in Top Gear komt dit goed over.
Het inkruipen in de Stratos van Clarkson deed aan mezelf denken dit jaar op Goodwood.Ik had door het spannen van de gordels,de warmte en de kleine cocpit zelfs even een claustrofobies gevoel.
De hele rit moest ik zelfs met mijn hoofd schuin zitten door de helm en de rokooi en met mijn knieen tegen het dashbord geklemd.
Voor het volledig verslag uit Goodwood: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=26789&highlight=STRATOS&page=32
Alleen reed die Stratos een stuk beter dan die in TG.
Comment
Comment