Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• damn das nu al de 2de week dat ik dat vergeten ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      Matig.

Jammer dat er geen uitgebreide test was van die Balboni. Dan heb je zo'n kar om te testen en dan maak je een special waarin hij saai rondrijdt in die stadjes...

Misschien was een van de voorwaarden dat ze het rustig aan moesten doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
        Snelste voorwielaandrijver van z'n tijd.
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Da een geluid

Comment

• Stond die stratos in zijn lap niet op slicks?
          Leek mij van wel, miss daarmee dat ie zo zenuwachtig was...

Comment

• was ook wel echt de wetste lap ooit

Comment

• echt schande met die stratos , het stond vooraf al in het script dat het zo zou lopen met die auto.

zie verslag van de mechanieker van die auto

http://www.stratossupersite.com/forum/showthread.php?t=7683

Comment

• Ze mochten die Stratos dan wel afbreken.

Ben ik de enige die hem BLOEDMOOI vond ?

Miljaar zeg, ik zou hem zo wel willen, slecht of niet.

Ik ben volledig

Comment

• Ik vond de aflvering van gisteren fel overdreven, ik vind het leuk dat er 'onverwachtse' dingen gebeuren, maar een hele auto uiteen vijzen om vervolgens te stellen dat Lancia's wrakken zijn, nee dank u.

En dat paino-ding begint afgezaagd te worden en dan nog die vage lap met de stratos.

Comment

• Vanavond is het ook Top Gear op Canvar om 21u15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Ik vond de aflvering van gisteren fel overdreven, ik vind het leuk dat er 'onverwachtse' dingen gebeuren, maar een hele auto uiteen vijzen om vervolgens te stellen dat Lancia's wrakken zijn, nee dank u.

En dat paino-ding begint afgezaagd te worden en dan nog die vage lap met de stratos.

ja ok

maar de positieve boodschap voor een 300 000 000 kijkers is meer dan goud waard voor lancia.

In de UK is de verkoop van alfa enorm gestegen sinds top gear regelmatig alfa's aan bod brengt.

Ik vind het goed dat ze lancia vanonder het stof halen

ex eigenaar delta hpe

ouders: fulvia zagato,beta

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                        http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=2

Gaan van 6000€ tot 25.000€

Wel 'maar' 205pk...
                        mijn alfa/lancia in brussel heeft er 2staan "te koop" moeste er eentje willen zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golf-classic Bekijk Berichten
                          damn das nu al de 2de week dat ik dat vergeten ben
                          Heruitzending woensdag a.s. om 21H.

Comment

• ...nt vergeten dat het een kitcar was en geen echt Stratos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                              Ze mochten die Stratos dan wel afbreken.

Ben ik de enige die hem BLOEDMOOI vond ?

Miljaar zeg, ik zou hem zo wel willen, slecht of niet.

Ik ben volledig
                              Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Ik vond de aflvering van gisteren fel overdreven, ik vind het leuk dat er 'onverwachtse' dingen gebeuren, maar een hele auto uiteen vijzen om vervolgens te stellen dat Lancia's wrakken zijn, nee dank u.

Iedereen vind een Stratos mooi...
                              Jullie weten toch dat je alle afleveringen met het nodige Top Gear-zout moet nemen.
                              De Top Gear-bende is duidelijk ook Lancia liefhebber,maar moeten zowel voor als tegens zoals altijd sterk overdrijven.

Die uit elkaar vallende Lancia zal al een wrak geweest zijn voordien.

Ik denk dat ze bij de Morris Marina owners club een collectieve hartaanval gekregen hebben bij het sneuvelen van een 3de Marina.
                              Die wagen gaat nog populair worden door TG.

Een deftige rondetijd zat er toch niet in voor die Stratos,ik denk dus dat ze die ronde bewust zo spectaculair mogelijk gemaakt hebben en evenzeer bewust voor de laatste plaats in de ranking.
                              Elke andere tijd zou onopvallend zijn.
                              Een Stratos,origineel of replica heeft zo´n korte wielbasis wat samen met de grote middenmotor zorgt dat bij aanremmen of nemen van een bocht die wagen bijna altijd de neiging heeft om rond te gaan.

.
                              Last edited by ; 01/12/2009, 00:45.

Comment

• Wel vet anders met zo'n Alfa V6...
                                Dat met die piano vind ik ook dom, auto's vernielen is iets wat niet in zo'n programma hoort vind ik.

Comment

• Het bewijs dat Clarkson ook zot staat van een Stratos.
                                  Hij was hier een stuk jonger bij deze test .

+ YouTube Video

Ook hier een test van vele jaren geleden.

+ YouTube Video

Eigenlijk was de Lancia aflevering van zondag gewoon een remake van een uitzending van 1994,zelfs dezelfde verhalen komen terug.
                                  En dat is dan weer spijtig,blijkbaar raken ze soms toch eens zonder inspiratie.

+ YouTube Video

Comment

• Ik vond de "echte" top 10-uitslag veel leuker, namelijk dat Ford bovenaan stond ...
                                    Was wel te denken ook natuurlijk, de britten zijn zot van het merk.

Lancia ... wat zij in de rally hebben verwezenlijkt, heeft Ford op Le Mans gedaan met zijn GT40, namelijk al de concurrentie op een hoopje gereden, inclusief Ferrari!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                      Wel vet anders met zo'n Alfa V6...
                                      Dat met die piano vind ik ook dom, auto's vernielen is iets wat niet in zo'n programma hoort vind ik.
                                      grote second that. Een autoliefhebber doet zoiets niet. Vind Jeremy al lang een grote boertige decadente zak.

@Icefarmer, als je de uitleg van de bouwer van die wagen hoort, lees je dat de wagen ettelijke perfecte laps gereden heeft.

Ik vraag me trouwens af hoeveel tijd en geld Top Gear de Britten al gekost heeft. Menig files die ze al veroorzaakt hebben, hopen mensen pissed gemaakt...

No way dat ik ooit m'n kar aan TG uitleen. (Niet dat die kans ooit zal voorkomen, maar bij wijze van spreken eh)
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik moet zeggen dat ik na de eerste aflevering van dit seizoen dacht: WOW, schitterende televisie. Maar nog twee afleveringen later begin ik het steeds minder en minder te vinden. Als je dit artikel er dan nog eens grondig op doorneemt, dan slaat dit toch alles.

Tijd om te herbronnen bij TG vind ik zo. Back to basics!!

Maar Lancia Delta Integrale

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          grote second that. Een autoliefhebber doet zoiets niet. Vind Jeremy al lang een grote boertige decadente zak.

@Icefarmer, als je de uitleg van de bouwer van die wagen hoort, lees je dat de wagen ettelijke perfecte laps gereden heeft.

Ik vraag me trouwens af hoeveel tijd en geld Top Gear de Britten al gekost heeft. Menig files die ze al veroorzaakt hebben, hopen mensen pissed gemaakt...

No way dat ik ooit m'n kar aan TG uitleen. (Niet dat die kans ooit zal voorkomen, maar bij wijze van spreken eh)

TG is in de eerste plaats een show natuurlijk.

Die gast zal natuurlijk trots geweest zijn dat zijn (Hawk)-Stratos in TG kwam.
                                          Maar die gasten zijn gewoon om auto´s van constructeurs te mogen afrossen.
                                          Persoonlijk zou ik ook geen privé wagen uitlenen aan die gasten.

Toen ik meereed in die Stratos was de eigenaar zelfs niet aanwezig,enkel 2 mekaniekers.
                                          Waldegard die met die wagen reed spaarde hem ook niet (tot mijn groot plezier natuurlijk),na een jump hoorde ik zelfs het subframe waarom de motor gemonteerd staat tegen de grond slaan tijdens de landing.
                                          Na dat ritje heb ik nog een babbel gehad met de eigenaar van een Audi Sport Quattro.
                                          Die zei dat de enige ex-fabriekspiloot van Audi die zijn wagen mocht besturen Walter Röhl was.
                                          De rest beweerde hij komen zich uitleven en laten jou met de brokken achter.

Wat de kostprijs van het programma zelf betreft,Peter Baert beweerde ooit dat met het budget van 1TG-aflevering,hij een volledig seizoen Pitstop kon maken.(Er is dan ook wat verschil natuurlijk)

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          Ik moet zeggen dat ik na de eerste aflevering van dit seizoen dacht: WOW, schitterende televisie. Maar nog twee afleveringen later begin ik het steeds minder en minder te vinden. Als je dit artikel er dan nog eens grondig op doorneemt, dan slaat dit toch alles.

Tijd om te herbronnen bij TG vind ik zo. Back to basics!!

Maar Lancia Delta Integrale
                                          Ik vrees dat die gasten die die Stratos geleend hebben,het hele gebeuren wat ondershat hebben.
                                          Maar voor Hawk zal het een schitterende recame zijn,aangezien een echte Stratos zowat onbetaalbaar is nu,zal het hun wel weer wat extra klanten opleveren.

Ik blijf er wel bij, iedereen houd van een Stratos,en je had toch niet verwacht dat ze Lancia de hemel zouden inprijzen.
                                          Hebben ze dat ooit met 1 merk gedaan!

.

Comment

Working...
                                          X