Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Top Gear kost de Britse belastingbetaler geen eurocent.... oeps sorry geen pence. Door de verkoop van de uitzendrechten, dvd's en andere TG-prullaria komen er miljoenen binnen bij de BBC.
Hoe kan het ook anders dat een onbeschofte, boertige, politiek incorrecte JC dit alles mag doen op de openbare televisie.
Die trekt zich van geen kloten aan en trekt politiekers, filmsterren, voetballers...... lekker door de stront.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTop Gear kost de Britse belastingbetaler geen eurocent.... oeps sorry geen pence. Door de verkoop van de uitzendrechten, dvd's en andere TG-prullaria komen er miljoenen binnen bij de BBC.
Hoe kan het ook anders dat een onbeschofte, boertige, politiek incorrecte JC dit alles mag doen op de openbare televisie.
Die trekt zich van geen kloten aan en trekt politiekers, filmsterren, voetballers...... lekker door de stront.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Pfff wat e flauw afkooksel zeg... Eerst die test van vliegtuigvoertuigen die saai was. Wel mooi controle werk gezien van sommige nascarracers.
Suv-strijd was ook niet echt dat. Veel te somber en grijs voorgesteld.
De twingo RS vond ik op geen enkel moment interessant. Hoe hij die auto behandelde . Ongehoord! Ik vind dat ze hem toch eens op de vingers mogen gaan tikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenPfff wat e flauw afkooksel zeg... Eerst die test van vliegtuigvoertuigen die saai was. Wel mooi controle werk gezien van sommige nascarracers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenPfff wat e flauw afkooksel zeg... Eerst die test van vliegtuigvoertuigen die saai was. Wel mooi controle werk gezien van sommige nascarracers.
De twingo RS vond ik op geen enkel moment interessant. Hoe hij die auto behandelde . Ongehoord! Ik vind dat ze hem toch eens op de vingers mogen gaan tikken.
Comment
-
Tis precies een hype om topgear te bashen...als je niet meedoet ben je niet cool ofzo?
Kwil hiermee helemaal nie zegge da het de beste afleveringen ooit zijn...not even close...maar als een uurtje entertainment kan het nog altijd tellen imo!Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vrx Bekijk Berichtentis precies een hype om topgear te bashen...als je niet meedoet ben je niet cool ofzo?
Kwil hiermee helemaal nie zegge da het de beste afleveringen ooit zijn...not even close...maar als een uurtje entertainment kan het nog altijd tellen imo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenTis precies een hype om topgear te bashen...als je niet meedoet ben je niet cool ofzo?
Kwil hiermee helemaal nie zegge da het de beste afleveringen ooit zijn...not even close...maar als een uurtje entertainment kan het nog altijd tellen imo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenTis precies een hype om topgear te bashen...als je niet meedoet ben je niet cool ofzo?
Vind ik ook. Eerst is topgear een superprogramma, en plots moet bijna iedereen het weer zwak vinden..BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Ik vond het ook 'n schitterende aflevering !
Moraly questionable, dat wel
Maar Renault gooit met plezier nog een paar zo'n Twingo's in het kanaal voor zo'n reclame
Comment
Comment