Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• er komt weer een top gear special, maar nog niet volgende week denk ik:

Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are dropped deep into the Bolivian rain forest in the latest in a line of Top Gear specials.
    Following on from their epic adventures across Botswana, Vietnam and the Arctic Circle, this time the trio are equipped with three shabby 4x4s bought from local small ads for a maximum of £3,500 apiece.
    In what is set to be their most extraordinary journey to date, Jeremy, James and Richard attempt to drive from the heart of Bolivia's Amazon basin to the coast of Chile, encountering local drug lords, the debilitating effects of high altitude and the terrifying sheer drops of the infamous 40 mile mountain pass El Camino De La Muerte – "Death Road" – along the way.
    Before all that, they must escape from the deep, dark centre of the rain forest in what is, without doubt, the toughest and most unmissable challenge Top Gear has ever faced.

Comment

• Klinkt alvast goed!

Top Gear challenges

Comment

• Ik weet niet of het hier al gestaan heeft, allesinds een deeltje ervan wel.
        Hammond heeft weer een Top Gear DVD gemaakt waarin hij uitlegt what it takes to be a Top Gear presenter.
        Het heet Top Gear uncovered, duurt ongeveer een uur en is vrij amusing to see

Comment

• Zalig hoe Stig probeert te sturen met dat wiel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
            Ik weet niet of het hier al gestaan heeft, allesinds een deeltje ervan wel.
            Hammond heeft weer een Top Gear DVD gemaakt waarin hij uitlegt what it takes to be a Top Gear presenter.
            Het heet Top Gear uncovered, duurt ongeveer een uur en is vrij amusing to see
            ik dank u

Comment

• Vandaag ist geen aflevering omdat et snooker is zeker?
              Honda Civic Type R EP3 - 200pk
              Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
              Honda Civic Type R EP3 - 250pk
              Honda Del Sol - 120pk

Comment

• The best of the BBC, with the latest news and sport headlines, weather, TV & radio highlights and much more from across the whole of BBC Online

Comment

• Gelukkig is er nog Family Guy en American Dad op BBC3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                    De twingo RS vond ik op geen enkel moment interessant. Hoe hij die auto behandelde . Ongehoord! Ik vind dat ze hem toch eens op de vingers mogen gaan tikken.
                    Vond ik er ook wel beetje over ... als ge die wagen niet goed vind, zegt dat dan, ge moet die wagen niet expres kapotrijden. Het wordt meer en meer een programma dat echt niks meer te zeggen heeft over gewone wagens ... het is alsof ze zeggen : laat het klootjesvolk maar met goedkope rommel rijden, wij zullen wel iets kopen wat jullie niet kunnen kopen. Wat maakt niet uit, als de prijs maar hoog genoeg is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                      Vond ik er ook wel beetje over ... als ge die wagen niet goed vind, zegt dat dan, ge moet die wagen niet expres kapotrijden. Het wordt meer en meer een programma dat echt niks meer te zeggen heeft over gewone wagens ... het is alsof ze zeggen : laat het klootjesvolk maar met goedkope rommel rijden, wij zullen wel iets kopen wat jullie niet kunnen kopen. Wat maakt niet uit, als de prijs maar hoog genoeg is.
                      Zijn conclusie was thans positief?
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Seriously missing the point there.

Comment

• Hij zei zelfs dat het de perfecte auto zou zijn voor zijn vrouw!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                            Seriously missing the point there.
                            Nope, I'm spot on, ge moet ook eens tussen de regels lezen, niet luisteren naar wat Jeremy letterlijk zegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Hij zei zelfs dat het de perfecte auto zou zijn voor zijn vrouw!
                              's wat ik zeg eh

Jeremy > zijn vrouw

and for that matter :
                              Jeremy > the population of the world

Comment

• Mja, wat verwacht je dan?

Een 50 minuten lange, saaie reclame voor allerlei al even saaie karren, zoals AutoTV?

Je moet dat ook een beetje relativeren hé. Jeremy komt inderdaad een beetje 'cocky' over, maar ook dat is imo deel van de 'show'. Top Gear is gewoon entertainment hé.

Comment

• Vroeger was alles beter!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Mja, wat verwacht je dan?

Een 50 minuten lange, saaie reclame voor allerlei al even saaie karren, zoals AutoTV?

Je moet dat ook een beetje relativeren hé. Jeremy komt inderdaad een beetje 'cocky' over, maar ook dat is imo deel van de 'show'. Top Gear is gewoon entertainment hé.
                                    'k snap wel wat je zegt, liever idd. geen nieuw saai VTM programma over de nieuwe Fiat Punto ... maar, je moet ergens consequent zijn.

Vroeger was het anders, ik zeg niet beter, maar anders.
                                    Nu is het een show ... goed, maar dan moet je mijn insziens niet ineens ook iets gaan beginnen doen, wat vroeger wel onderdeel van de show was, met een attutide van : "Ja, als we hier nu eens een Renault kapotrijden, wat denk je ? Dat kost een halve dag loon, dus ... doen ?"

Je moet dan consequent zijn, en zeggen, Neen, wij doen zo geen tests meer, lees een goed tijdschrift, of een goed ander programma met de doel.

Maar uzelf eigenlijk belachelijk maken door arrogant en decadente dingen te doen ... dan weet je welke richting je uitgaat. Vroeg of laat gaan ze er echt eens over, en dan is het : de stekker eruit, en terecht.

Zoals die race met die luchthavendingen ... OK, het is wel leuk, maar hoeveel geld zit je te verspillen ? What's next ? Een race met een nieuwe Porsche en een nieuwe Ferrari, waarin ze elkaar er proberen uit te rammen ?

Kan wel leuk zijn om te zien, maar ik denk dan : he, er zijn misschien mensen die daarvoor moeten werken, en jullie hebben niks beters te doen dan geld verspillen ?

Oude autos rij je in elkaar naar wens, maar een nieuwe wagen behandel je met respect.

Comment

• Ik heb gisteren de dvd van Hammond gezien.
                                      Best entertaining!

Comment

Bullshit
                                        Get a life
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oude autos rij je in elkaar naar wens, maar een nieuwe wagen behandel je met respect.
                                          Absoluut niet mee eens. Het omgekeerde daarintegen heeft zeker een grond van waarheid.

Comment

Working...
                                          X