Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het was enigszins wel te verwachten als je het 'Car of the Year'-artikel van EVO hebt gelezen... Daar was men ook al vol lof over de wagen en vooral de prestaties.
Ik ook! Het heeft meer soapgehalte dan wat anders tegenwoordig. Eigenlijk gek hoe je daar een aflevering van één uur mee volkreeg.
Dat de verhalen doorgestoken kaart zijn, weet ondertussen iedereen wel hopelijk... En toch bij de museumstuk lag het er zo vingerdik op dat het gewoon slecht werd. Ook zeer slecht geacteerd dan.
Kwaliteit en vooral de fun is er enorm op achteruit aan het gaan. Het is veel teveel over-the-top. Ik heb niks op tegen dat ze met een script werken, maar overdrijf dan niet zo erg met banale "grappen".
Ik ook! Het heeft meer soapgehalte dan wat anders tegenwoordig. Eigenlijk gek hoe je daar een aflevering van één uur mee volkreeg.
Dat de verhalen doorgestoken kaart zijn, weet ondertussen iedereen wel hopelijk... En toch bij de museumstuk lag het er zo vingerdik op dat het gewoon slecht werd. Ook zeer slecht geacteerd dan.
ik wist op voorhand dat de bmw ergens schade zou oplopen.
Tja waar moeten ze nog nieuwe dingen gaan verzinnen, hebben al veel gedaan he... Noble test was goed maar ook maar hetzelfde als andere wagens die ze testen, elke keer dat TG circuit en dan de Stig...
Museumstuk was goed voor even maar werd echt behoorlijk saai...
Button in de Liana en de conversatie was leuk...
Voor de rest, nogmaals, ze gaan dringend eens iets nieuw moeten verzinnen...
kheb de laatste aflevering nog niet gezien maar als je iets wilt te weten komen over autos kun idd beter fifth gear kijken. Top gear was vroeger een auto test programma, nu is het volledig gericht op entertainment en das geweldig jammer, ze zouden beter echt eens wat autos gaan testen ipv zulke onozele stunts uit te halen.
Comment