Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• alabama petrol station was niet gescript?

Moeilijk om dat te geloven
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Ook die DVD van Hammond trekt op niets...
      Echt niet, ik had moeite om 'm uit te kijken...
      Altijd dat vernielen, dat is het toch ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        alabama petrol station was niet gescript?

Moeilijk om dat te geloven
        Hammond heeft het nochtans toegegeven in een of ander interview.

Comment

• dat het wél gescript was?
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
            Echt niet, ik had moeite om 'm uit te kijken...
            Altijd dat vernielen, dat is het toch ook niet.
            Ik heb hem zelfs niet uitgekeken. Eerst een kwartier. Een dag later nog eens geprobeerd maar opnieuw na een kwartier afgezet. Zo slecht...
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Noble M600
              Aston Martin Rapide

De rest was matig tot slecht, met moeite uitgekeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                dat het wél gescript was?
                jep. (5 tekens)

Comment

• I'm calling the boys....

Comment

• Wow, die laatste aflevering van TG was echt flauw ... precies een reklameblok voor Britse post en Brits leger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                      Wow, die laatste aflevering van TG was echt flauw ... precies een reklameblok voor Britse post en Brits leger
                      Dan hebt gij het op de topgear op canvas? Das nie de laatste aflevering eh, canvas heeft "oudere" episodes! En die erop was, was best nog te pruimen tbh!

Ik blijf er nog altijd bij...al da geklaag...niemand verplicht u om te kijke eh
                      Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                      Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                      Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                      Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        http://transmission.blogs.topgear.co...where-were-at/

Feedback van de producer waarom iedereen het een minder seizoen vindt...
                        Hij heeft deels wel gelijk, de mooiste top gear scenes van de laatste jaren zijn die waar Jeremy, James en Hammond zichzelf zijn en niet hun karikatuur.

Verder, geeft hij gewoon toe dat hij het huidige format verder gaat uitmelken.

Comment

• In de vooravond de dvd van Hammond bekeken... Was van alles een beetje in één gstampt. Alleen de Dakar RR is een lekekre kar . Ik hoop dat ze ooit es gaan meedoen aan een Dakar rally .

Comment

• Er zijn altijd wel mindere afl geweest maar nu blijft het gemiddeld niveau van het gehele seizoen wel lager.(of mss liggen mijn verwachtingen hoger)

Ik moet toegeven dat ik de laatste ep bijna had gezapt...of beter gezegd doorgespoeld(digi tv).

ze moeten eens goed herbronnen voor het volgende seizoen
                            Last edited by ; 25/12/2009, 18:21.

Comment

• Vanavond, als ze met een jeep door de jungle van Zuid-Afrika gaan trekken, word het volgens mij eindelijk nog eens een echt goede aflevering.

Comment

• Vanavond?
                                Zuid Afrika?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                  Vanavond, als ze met een jeep door de jungle van Zuid-Afrika gaan trekken, word het volgens mij eindelijk nog eens een echt goede aflevering.

zondagavond?toch

vanavond is een heruitzending

The best of the BBC, with the latest news and sport headlines, weather, TV & radio highlights and much more from across the whole of BBC Online

Comment

• Kerstmis eist zijn tol

Ik bedoel dus wel degelijk zondagavond en Zuid-Amerika , alleszins ik kijk ernaar uit...

Comment

• Hammond's DVD ook eens bekenen en vond het maar niets. How to be a TG presenter wtf? Zelfs daar is de inspiratie op en willen ze nog wat geld verdienen voor kerstmis gewoon door het logo van Top Gear erop te zetten.

Lambo, Ferrari, Pagani was nog te pruimen maar daar kan zowat iedereen een leuk verslag van maken...

Comment

• Ooit gebruikten ze juist wat kleurenfilters en kreeg je elke aflevering een kar als de Ascari voorgeschoteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                          Hammond's DVD ook eens bekenen en vond het maar niets. How to be a TG presenter wtf? Zelfs daar is de inspiratie op en willen ze nog wat geld verdienen voor kerstmis gewoon door het logo van Top Gear erop te zetten.
                                          2nd that

Comment

Working...
                                          X