Oorspronkelijk geplaatst door Jerry
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa da vroeg ik mij dus af toen ik er naar keek. Hoe the fuck fixen ze die karren?
Op een gegeven moment breekt toch gewoon de vering van Hammond zijn kar? En 5 minuten erna karren ze vrolijk terug rond.
Maar May en Hammond kennen wel wat van automechanica denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie bladveer herstellen vond ik een pak minder moeilijk dan dat differentieel even open te gooien
Maar May en Hammond kennen wel wat van automechanica denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa da vroeg ik mij dus af toen ik er naar keek. Hoe the fuck fixen ze die karren?
Op een gegeven moment breekt toch gewoon de vering van Hammond zijn kar? En 5 minuten erna karren ze vrolijk terug rond.
Maar idd, leuke aflevering. Paar redelijk zotte momenten.
Comment
-
Zot. M'n mond viel gewoon open bij het zien van de landschappen...
Heb even de weg gezocht, dit zijn de coördinaten (voor Google Earth bv.) van het laatste stukje weg en de zandduinen:
19°11'39.77"Z
70° 4'52.02"W
Uitzoomen, en dan heb je de weg, stopt nog voor de oceaan.
Iets verder naar het noorden zijn er duinen die 1 kilometer hoog zijn...
Grensovergang Bolivië - Chili:
18°17'23.84"Z
69° 4'41.73"W
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHoe herstel je een bladveer? Met ducktape?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenZot. M'n mond viel gewoon open bij het zien van de landschappen...
Heb even de weg gezocht, dit zijn de coördinaten (voor Google Earth bv.) van het laatste stukje weg en de zandduinen:
19°11'39.77"Z
70° 4'52.02"W
Uitzoomen, en dan heb je de weg, stopt nog voor de oceaan.
Iets verder naar het noorden zijn er duinen die 1 kilometer hoog zijn...
Grensovergang Bolivië - Chili:
18°17'23.84"Z
69° 4'41.73"W
Cool om te zien op google maps.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk BerichtenIemand een idee waar (via welke site?) ik deze aflevering kan terugzien aub? Heb het spijtig genoeg gemist.
Dank!
(Weet niet of dit hier mag gepost worden, maar denk het wel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk BerichtenIemand een idee waar (via welke site?) ik deze aflevering kan terugzien aub? Heb het spijtig genoeg gemist.
Dank!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenAlle seizoenen zijn te downloaden op www.finalgear.com met Torrents
(Weet niet of dit hier mag gepost worden, maar denk het wel)
Thanks! Heb het uiteindelijk gevonden via youtube: top gear bolivia. Is wel in verschillende delen maar vond ik niet erg.
Schitterende aflevering overigens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenTzal wel. 17.000 feet is zo'n 5km dacht ik, toch al behoorlijk hoog om dan nen auto in gang te lopenThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Gisteren ook nog eens met hoge verwachtingen gekeken en ja het was redelijk goed.
Nooit echt saai geworden maar toch vond ik dat er weer veel dingen in scene gezet worden oa toevallig dat wagens niet starten, Jeremy die wegzinkt, LandCruiser die van de berg rolt. Ook dat ze zogezegd zelf de wagens maken, ik geloof hier niets van je moest eens weten met hoeveel crew die altijd rondtoeren en in sommige afleveringen geven ze zelf toe dat the mechanics eraan werken.
Af en toe wel mooie beelden van landschap, zweet, insecten, ... maw de echtheid van de natuur en afzien was wel degelijk aanwezig.
Toch hou ik meer van autotests, ze zouden eens de vroegere DTM wagens of oude snelle limos etc etc tegen elkaar moeten uitspelen. Maw gewoon oudere wagens tonen die respect verdienen, wagens tot het uiterste tunen en zien hoeveel hp/nm eruitkomt en hoe betrouwbaar ze nog zijn en hoe goed ze nog rijden... Er zijn nog zoveel dingen die ze kunnen doen imo
Geen Green of Electrical shit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenKan mij vergissen. Misschien zijn Hammond en May wel zeer getalenteerde mechaniekers. Maar ik betwijfel het Zal wel in scene gezet zijn.
Maar idd, leuke aflevering. Paar redelijk zotte momenten.
Op hun poolreis waren er ook 2 of 3 extra jeeps mee in de achtergrond.
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenToch echt een van de betere TG afleveringen die ik al gezien heb.
Maar toch hoedje af voor deze rit.
.
Comment
Comment