Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
    Schitterende aflevering.

Ze zullen daar wel serieus afgezien hebben volgens mij, het viel me dan ook op dat het trio er op sommige momenten niet al te gezond meer uitzag.
    Tzal wel. 17.000 feet is zo'n 5km dacht ik, toch al behoorlijk hoog om dan nen auto in gang te lopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Ja da vroeg ik mij dus af toen ik er naar keek. Hoe the fuck fixen ze die karren?
      Op een gegeven moment breekt toch gewoon de vering van Hammond zijn kar? En 5 minuten erna karren ze vrolijk terug rond.
      Die bladveer herstellen vond ik een pak minder moeilijk dan dat differentieel even open te gooien

Maar May en Hammond kennen wel wat van automechanica denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Die bladveer herstellen vond ik een pak minder moeilijk dan dat differentieel even open te gooien

Maar May en Hammond kennen wel wat van automechanica denk ik.
        Hoe herstel je een bladveer? Met ducktape?

Comment

Ja da vroeg ik mij dus af toen ik er naar keek. Hoe the fuck fixen ze die karren?
          Op een gegeven moment breekt toch gewoon de vering van Hammond zijn kar? En 5 minuten erna karren ze vrolijk terug rond.
          Kan mij vergissen. Misschien zijn Hammond en May wel zeer getalenteerde mechaniekers. Maar ik betwijfel het Zal wel in scene gezet zijn.
          Maar idd, leuke aflevering. Paar redelijk zotte momenten.

Comment

• Zot. M'n mond viel gewoon open bij het zien van de landschappen...
            Heb even de weg gezocht, dit zijn de coördinaten (voor Google Earth bv.) van het laatste stukje weg en de zandduinen:

19°11'39.77"Z
            70° 4'52.02"W

Uitzoomen, en dan heb je de weg, stopt nog voor de oceaan.
            Iets verder naar het noorden zijn er duinen die 1 kilometer hoog zijn...

Grensovergang Bolivië - Chili:

18°17'23.84"Z
            69° 4'41.73"W
            Last edited by ; 28/12/2009, 12:37.

Comment

Hoe herstel je een bladveer? Met ducktape?
              Ligt eraan of die echt afgebroken was, of gewoon losgekomen uit zijn houder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                Zot. M'n mond viel gewoon open bij het zien van de landschappen...
                Heb even de weg gezocht, dit zijn de coördinaten (voor Google Earth bv.) van het laatste stukje weg en de zandduinen:

19°11'39.77"Z
                70° 4'52.02"W

Uitzoomen, en dan heb je de weg, stopt nog voor de oceaan.
                Iets verder naar het noorden zijn er duinen die 1 kilometer hoog zijn...

Grensovergang Bolivië - Chili:

18°17'23.84"Z
                69° 4'41.73"W
                Schitterend! Dito hier, echt met verwondering gekeken naar de mooie stukjes die we hebben (melig... ). Ze slagen er wel in tijdens hun specials om de allermooiste stukjes aarde te vinden.

Cool om te zien op google maps.

Comment

• may: please be gentle with this jeremy
                  jeremy: POWERRRR!

2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Prachtige aflevering alweer! En het stuk waar jeremy die witte jeep daar moest passeren op die "doden-baan".. it gave me the creeps!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
                      Iemand een idee waar (via welke site?) ik deze aflevering kan terugzien aub? Heb het spijtig genoeg gemist.

Dank!
                      Alle seizoenen zijn te downloaden op www.finalgear.com met Torrents

(Weet niet of dit hier mag gepost worden, maar denk het wel)

Comment

• eindelijk nog eens een goede TG aflevering!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
                          Iemand een idee waar (via welke site?) ik deze aflevering kan terugzien aub? Heb het spijtig genoeg gemist.

Dank!
                          vandaag terug op bbc2 om 20.45

Comment

• 'k ben precies de enige, maar ik vond hem echt niet goed...

'k was wel bij vrienden, waarvan de helft er niks van begreep en de andere helft om de 5 minuten afgeleid was.
                            Vandaag maar eens een nieuwe poging wagen...

Comment

• Toch echt een van de betere TG afleveringen die ik al gezien heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                                Alle seizoenen zijn te downloaden op www.finalgear.com met Torrents

(Weet niet of dit hier mag gepost worden, maar denk het wel)

Thanks! Heb het uiteindelijk gevonden via youtube: top gear bolivia. Is wel in verschillende delen maar vond ik niet erg.

Schitterende aflevering overigens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                  Tzal wel. 17.000 feet is zo'n 5km dacht ik, toch al behoorlijk hoog om dan nen auto in gang te lopen
                                  Een hoogtestage van die aard valt niet te onderschatten. Van zo'n hoogtes kun je serieus ziek worden als je het niet gewoon bent. Niet verwonderlijk dat ze terug moesten dalen.
                                  The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Gisteren ook nog eens met hoge verwachtingen gekeken en ja het was redelijk goed.

Nooit echt saai geworden maar toch vond ik dat er weer veel dingen in scene gezet worden oa toevallig dat wagens niet starten, Jeremy die wegzinkt, LandCruiser die van de berg rolt. Ook dat ze zogezegd zelf de wagens maken, ik geloof hier niets van je moest eens weten met hoeveel crew die altijd rondtoeren en in sommige afleveringen geven ze zelf toe dat the mechanics eraan werken.

Af en toe wel mooie beelden van landschap, zweet, insecten, ... maw de echtheid van de natuur en afzien was wel degelijk aanwezig.

Toch hou ik meer van autotests, ze zouden eens de vroegere DTM wagens of oude snelle limos etc etc tegen elkaar moeten uitspelen. Maw gewoon oudere wagens tonen die respect verdienen, wagens tot het uiterste tunen en zien hoeveel hp/nm eruitkomt en hoe betrouwbaar ze nog zijn en hoe goed ze nog rijden... Er zijn nog zoveel dingen die ze kunnen doen imo

Geen Green of Electrical shit

Comment

• I missed it

Comment

• Sienna Miller was zojuist weer in topgear (herhaling op canvas)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                          Kan mij vergissen. Misschien zijn Hammond en May wel zeer getalenteerde mechaniekers. Maar ik betwijfel het Zal wel in scene gezet zijn.
                                          Maar idd, leuke aflevering. Paar redelijk zotte momenten.
                                          May kent er zeker iets van,maar de assistentie die die gasten meehebben is niet te onderschatten.
                                          Op hun poolreis waren er ook 2 of 3 extra jeeps mee in de achtergrond.

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          Toch echt een van de betere TG afleveringen die ik al gezien heb.
                                          Idd eigenlijk nog eens een goede aflevering,al was het soms nog wat TE in scene gezet.
                                          Maar toch hoedje af voor deze rit.

.

Comment

Working...
                                          X