Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
    Volgens mij wordt het dus gewoon een dure test doordat ze hem overal testen, en niet omdat ze hem prakken.

De SLS komt blijkbaar ook aan bod!
    Feest! Ik was er al een heel seizoen op aan't wachten en had net de moed opgegeven.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Die Twingo RS van ee npaar weken geleden? Die Fiesta in het vorige seizoen? Die kwamen er toch ook niet zo goed vanaf hè
      Kbedoelde echt een ongeval hebben tijdens het testen van een wagen, niet per expres ergens tegenaan knallen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
        Kbedoelde echt een ongeval hebben tijdens het testen van een wagen, niet per expres ergens tegenaan knallen ...
        Met de brokken van Hammond (in je vorige post) bedoel je waarschijnlijk zijn zware crash met de Vampire dragster?

Buiten die heeft Hammond een Porsche Cayenne gecrasht tijdens de opnames, hij is toen tegen de wagen van de filmcrew gereden. Die beelden zijn getoond tijdens de aflevering. (was met die battle tegen een vliegende parachutist)

Clarkson heeft ook eens ongewild een GT3 gecrasht tijdens de opnames van z'n DVD (ik vermoed JC Supercar Showdown). Beelden worden ook vertoond op de DVD.

En de Stig z'n crash met de Koenigsegg...

Toch enkele dus.

Comment

• Met Jeremy en zijn over het algemeen nogal grote afkeer voor bepaalde Duitse wagens zou ik daar anders niet stom van staan.
          ga subiet toch ook eens kijken, maar vooral voor de Lexus.

Comment

• Lol, tis niet omdat het een van de duurste roadtests wordt, dat er een X6 gecrashed wordt eh. Zo'n opname kost wel wat meer dan de aankoopprijs van een X6, zeker als ze er een vliegveld voor moeten afhuren (bvb)
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten

Clarkson heeft ook eens ongewild een GT3 gecrasht tijdens de opnames van z'n DVD (ik vermoed JC Supercar Showdown). Beelden worden ook vertoond op de DVD.
              één van mijn favoriete scènes

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                één van mijn favoriete scènes

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Haha, ja die bedoelde ik.

" ... fearsome reputation for NOT tolerating fools ... and I am a fool!"

Comment

• Heerlijk stukje Clarkson

Comment

• Gvd, ik kan maar kijken om 22u. En dan ist juist gedaan. Zou dat al direct al op torrents staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                      Met de brokken van Hammond (in je vorige post) bedoel je waarschijnlijk zijn zware crash met de Vampire dragster?

Buiten die heeft Hammond een Porsche Cayenne gecrasht tijdens de opnames, hij is toen tegen de wagen van de filmcrew gereden. Die beelden zijn getoond tijdens de aflevering. (was met die battle tegen een vliegende parachutist)

En de Stig z'n crash met de Koenigsegg...

Toch enkele dus.
                      tijdens de opnames van een andere type koenigsegg heeft de man van koenigsegg hem zelf gecrasht (denk een ccxr) james may zat op de passagiersstoel
                      2015 BMW S1000R
                      2010 Renault Clio RS Cup
                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• flauwe episode alweer :/
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          flauwe episode alweer :/
                          Volledig mee eens, spijtig.

Comment

• Eindelijk nog eens een leuke celeb
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Tja, wat flashy gewauwel en voor de rest veel opvulsel. Die celeb was inderdaad wel tof. Enfin, hopelijk doen ze wat inspiratie op tegen binnen een half jaar of zo.
                              1984 BMW M635CSi F u n
                              1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Ik vond het een aflevering die me bezighield. De Lexus was es anders voorgesteld en die "special effects" vond ik wel es leuk om te zien.

Oohja en dat filmke van die clark die heel den boel tegen den grond kwakt Fuck maak het maar mee

Comment

• Zap dan weg en kijk iets anders?

Kvond het best te pruimen, het jap-style filmpje van de lexus was af imo
                                  Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                  Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                  Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                  Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Hammond en May in de Panamera en hun hoofd stoten tegen die camera blijft gieren

Toch de betere gewone aflevering dit seizoen.
                                    En die Lexus vind ik fantastisch.

Comment

• Ik vond het een leuke aflevering, een van de leukere van het seizoen.

Comment

• vond het wel goed, alleen die X6 review sloeg op niet veel..

en de LF-A is schitterend alleen spastisch veel te duur en verknalt het

Comment

• Ik vond dat de celeb eigenlijk een van de zwakke punten, kwam zo ongeloofelijk fake over naar mijn mening.

Lexus stukje en X6 was dan wel nog goed, maar al de rest vond ik toch wel teleurstellend.

Comment

Working...
                                          X