dat revven van die lexus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Wil ik de aflevering van vanavond net bekijken, zie ik hem nergens staan op den digicorder
Hij neemt normaal alle afleveringen automatisch op, maar dit keer dus echt nergens te bespeuren
Wanneer is die heruitzending weer de woensdag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSnap alleen niet waarom JC de bediening van de automaat in de X6 zat af te breken. Pookje duwen=terugschakelen en trekken=opschakelen. Lijkt mij de enige goede oplossing, maar blijkbaar niet voor hem.
net zoals iDrive, serieus dat is kinderspel..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWil ik de aflevering van vanavond net bekijken, zie ik hem nergens staan op den digicorder
Hij neemt normaal alle afleveringen automatisch op, maar dit keer dus echt nergens te bespeuren
Wanneer is die heruitzending weer de woensdag?
Ik ging mijn moeder al naar haar vijs geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIdem hier.
Ik ging mijn moeder al naar haar vijs geven
Ik was al te laat en had m'n pa al onder z'n voeten gegeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtenook een erg knappe dame achter Jeremy
Ik vond het duidelijk 1 van de betere afleveringen van het seizoen!
Alleen dat gezever over die wegborden was minder.
En ik had verwacht dat de X6 toch nog 1 positief puntje zou krijgen na zo'n hele waslijst van negatieve dingen ... niet dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten²²²
Ik vond het duidelijk 1 van de betere afleveringen van het seizoen!
Alleen dat gezever over die wegborden was minder.
En ik had verwacht dat de X6 toch nog 1 positief puntje zou krijgen na zo'n hele waslijst van negatieve dingen ... niet dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtendacht je dat ze gingen zeggen "maar hij ziet er wel goed uit"
Maar had verwacht dat 'ie toch op zijn minst zou vinden dat het goed reed ofzo, maar dat was dus blijkbaar zeker niet zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNee dat zeker niet
Maar had verwacht dat 'ie toch op zijn minst zou vinden dat het goed reed ofzo, maar dat was dus blijkbaar zeker niet zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtener stond een knappe griet achter Hammond tijdens "the news"Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtenook een erg knappe dame achter JeremyOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment