Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat revven van die lexus

Comment

• Wil ik de aflevering van vanavond net bekijken, zie ik hem nergens staan op den digicorder

Hij neemt normaal alle afleveringen automatisch op, maar dit keer dus echt nergens te bespeuren

Wanneer is die heruitzending weer de woensdag?
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ondertussen weten we ook allemaal waarom die test van de X6 zo duur was.
        Vond het mooiste topic eigenlijk dat van James May. Jammer dat ze niet eens wat tijden met die VXR neergezet hebben, er zouden er een paar serieus verschieten denk ik

Comment

• 't Was nog een leuke aflevering, vooral de fragmenten uit de studio was lachen.

Comment

• Nog eens een goeie ouwe top gear! Zo zijn er tegenwoordig te weinig.

Comment

• er stond een knappe griet achter Hammond tijdens "the news"

Comment

• ook een erg knappe dame achter Jeremy

Comment

• Net gekeken. Ik vond het een goeie aflevering!

Car of the decade was wel een beetje te verwachten natuurlijk.

Comment

• Snap alleen niet waarom JC de bediening van de automaat in de X6 zat af te breken. Pookje duwen=terugschakelen en trekken=opschakelen. Lijkt mij de enige goede oplossing, maar blijkbaar niet voor hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Snap alleen niet waarom JC de bediening van de automaat in de X6 zat af te breken. Pookje duwen=terugschakelen en trekken=opschakelen. Lijkt mij de enige goede oplossing, maar blijkbaar niet voor hem.
                      gewoon zeiken om te zeiken..

net zoals iDrive, serieus dat is kinderspel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                        Wil ik de aflevering van vanavond net bekijken, zie ik hem nergens staan op den digicorder

Hij neemt normaal alle afleveringen automatisch op, maar dit keer dus echt nergens te bespeuren

Wanneer is die heruitzending weer de woensdag?
                        Idem hier.

Ik ging mijn moeder al naar haar vijs geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Idem hier.

Ik ging mijn moeder al naar haar vijs geven
                          Hmmm kvind het erg verdacht wel...
                          Ik was al te laat en had m'n pa al onder z'n voeten gegeven
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                            ook een erg knappe dame achter Jeremy
                            ²²²

Ik vond het duidelijk 1 van de betere afleveringen van het seizoen!
                            Alleen dat gezever over die wegborden was minder.

En ik had verwacht dat de X6 toch nog 1 positief puntje zou krijgen na zo'n hele waslijst van negatieve dingen ... niet dus

Comment

• Die AMG SLS heb ik wel niet gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                ²²²

Ik vond het duidelijk 1 van de betere afleveringen van het seizoen!
                                Alleen dat gezever over die wegborden was minder.

En ik had verwacht dat de X6 toch nog 1 positief puntje zou krijgen na zo'n hele waslijst van negatieve dingen ... niet dus
                                dacht je dat ze gingen zeggen "maar hij ziet er wel goed uit"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                  dacht je dat ze gingen zeggen "maar hij ziet er wel goed uit"
                                  Nee dat zeker niet
                                  Maar had verwacht dat 'ie toch op zijn minst zou vinden dat het goed reed ofzo, maar dat was dus blijkbaar zeker niet zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Nee dat zeker niet
                                    Maar had verwacht dat 'ie toch op zijn minst zou vinden dat het goed reed ofzo, maar dat was dus blijkbaar zeker niet zo
                                    ze waren toch onder de indruk van de manier waarop het handschoenkastje openging. dat is toch positief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      er stond een knappe griet achter Hammond tijdens "the news"
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      ook een erg knappe dame achter Jeremy
                                      Da meiske tijdens de guest star was me harder opgevallen! Lekker ding!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ja, die meiden staan daar niet voor de wagens

Comment

• Ik heb me gisteravond een breuk gelachen bij de aflevering van vorige seizoen op canvas toen die dwerg plotseling naast de hamster stond...

Comment

Working...
                                          X