Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Leuk dat ik je weer eens irriteer.

Oud genoeg om te weten dat je in een Opel daar niet over mee kan spreken, of hoe dacht jij erover?
    Ik vond je post nogal kinderachtig overkomen, Mr. I-got-to-defend-BMW-in-any-possible-way

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik vond je post nogal kinderachtig overkomen, Mr. I-got-to-defend-BMW-in-any-possible-way
      Je kan dat zo oppakken maar was niet de bedoeling. Ik zal het idd verdedigen als het terecht is. Over de discussie van de X6, ik vind dat ook een lelijke patserbak.
      Zeker niet elke BMW vind ik zomaar goed maar het merk staat zeker op nr.1 bij mij, zeker de oudere modellen, dat ga ik niet ontkennen Iedereen heeft zo zijn voorkeuren toch...

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Top Gear gisteren op BBC had ik al eens gezien 2 of 3 weken geleden. En het was dan ook 1 van de mindere afleveringen .
          Vanavond op VRT wel een leuke aflevering met dat stuk in Roemenie en Eric Bana.

Comment

• Comment

• lol
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zondag richting Amsterdam voor Top Gear Live, samen met neefke voor zijn B-Day

Ben es benieuwd.

Comment

• eighty nine db
                  vertaling : 98 db .....

Comment

• Misschien niet de juiste plaats om dit te schrijven maar "Love the beast" van Eric Bana (van Troy enz, Star in the reasonably priced car tijdens de aflevering van Roemenië) Is echt een geweldige film/docu over hoe een persoon een echte band kan opbouwen met een wagen.
                    Jeremy Clarkson, Jay Leno, Dr Phil komen er in voor en ik was impressed na het zien van deze film.

Een aanrader!

Comment

• Waar kan je die film zien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Waar kan je die film zien ?
                        Je kan hem downl.. eumh kopen op het internet op warez-bb.org

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                          Heb hem daar ook gekocht, straks eens kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                            Heb hem daar ook gekocht, straks eens kijken
                            een echte aanrader! Top store I think!

Comment

• Hier kan je het bekijken:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                ah the home of all mean viruses.. nee dank je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TwinCam Bekijk Berichten
                                  gracias ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    ah the home of all mean viruses.. nee dank je
                                    Hoe meer mensen dat denken hoe beter

Comment

• Ignorance is bliss.

Voor ons

Comment

• ik en de fast gaan zondag ook naar amsterdam ...de show van 11uur

Comment

Working...
                                        X