Oorspronkelijk geplaatst door Jerain
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vond je post nogal kinderachtig overkomen, Mr. I-got-to-defend-BMW-in-any-possible-way
Zeker niet elke BMW vind ik zomaar goed maar het merk staat zeker op nr.1 bij mij, zeker de oudere modellen, dat ga ik niet ontkennen Iedereen heeft zo zijn voorkeuren toch...
Comment
-
-
lol1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Misschien niet de juiste plaats om dit te schrijven maar "Love the beast" van Eric Bana (van Troy enz, Star in the reasonably priced car tijdens de aflevering van Roemenië) Is echt een geweldige film/docu over hoe een persoon een echte band kan opbouwen met een wagen.
Jeremy Clarkson, Jay Leno, Dr Phil komen er in voor en ik was impressed na het zien van deze film.
Een aanrader!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWaar kan je die film zien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenJe kan hem downl.. eumh kopen op het internet op warez-bb.org
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHeb hem daar ook gekocht, straks eens kijken
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenJe kan hem downl.. eumh kopen op het internet op warez-bb.org
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TwinCam Bekijk BerichtenHier kan je het bekijken:
http://videos.streetfire.net/video/L...ast_698319.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenah the home of all mean viruses.. nee dank je
Comment
Comment