Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vond je post nogal kinderachtig overkomen, Mr. I-got-to-defend-BMW-in-any-possible-way
Je kan dat zo oppakken maar was niet de bedoeling. Ik zal het idd verdedigen als het terecht is. Over de discussie van de X6, ik vind dat ook een lelijke patserbak.
Zeker niet elke BMW vind ik zomaar goed maar het merk staat zeker op nr.1 bij mij, zeker de oudere modellen, dat ga ik niet ontkennen Iedereen heeft zo zijn voorkeuren toch...
Top Gear gisteren op BBC had ik al eens gezien 2 of 3 weken geleden. En het was dan ook 1 van de mindere afleveringen .
Vanavond op VRT wel een leuke aflevering met dat stuk in Roemenie en Eric Bana.
Misschien niet de juiste plaats om dit te schrijven maar "Love the beast" van Eric Bana (van Troy enz, Star in the reasonably priced car tijdens de aflevering van Roemenië) Is echt een geweldige film/docu over hoe een persoon een echte band kan opbouwen met een wagen.
Jeremy Clarkson, Jay Leno, Dr Phil komen er in voor en ik was impressed na het zien van deze film.
Comment