Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik en de fast gaan zondag ook naar amsterdam ...de show van 11uur
Maar zal met de Legacy van de padre zijn. De Scooby staat in de garage op zoek naar nieuwe velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenZondag richting Amsterdam voor Top Gear Live, samen met neefke voor zijn B-Day
Ben es benieuwd.
Voor één dag was het wel MET James May ipv die hollander, gij daat die hollander krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk kom er net van en het was de moeite en z'n geld waard!
Voor één dag was het wel MET James May ipv die hollander, gij daat die hollander krijgen.
Helaas niet met de Impreza, maar met de Legacy!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenWas het een replica? Zo goed ken ik die dingen niet.
Was mooie expo vond ik... En gewoon de volledige omkadering was echt tot in de puntjes verzorgd.
Mijn favo was toch die met het brandend zweepje...
Mijn favo was hun race, zeker toen die valies van James een eigen leven begon te leiden :')
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenHet kan niet anders als een replica zijn want de originele is verloren gegaan nadat hij jaren in dienst is geweest bij Matra om landingsgestellen van vliegtuigen te testen.
Mijn favo was hun race, zeker toen die valies van James een eigen leven begon te leiden :')
Dat was zalig. Die NL presentator in decor vliegen...
Hierzie, damn cute booty
Comment
-
't Was gewoon z'n 75 euro waard en als het nog eens in de buurt komt ga ik weer.
Het enige waar ik echt schrik voor had was toen hij in't publiek kwam en me rakelijks passeerde (ik zat net aan die wandelgang op een rij vrij beneden), een geluk dat die Hollander voor mij een fel oranje shirt aanhad zodat hij mij niet meer hoefde aan te spreken
Die man is trouwens echt groot :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten't Was gewoon z'n 75 euro waard en als het nog eens in de buurt komt ga ik weer.
Het enige waar ik echt schrik voor had was toen hij in't publiek kwam en me rakelijks passeerde (ik zat net aan die wandelgang op een rij vrij beneden), een geluk dat die Hollander voor mij een fel oranje shirt aanhad zodat hij mij niet meer hoefde aan te spreken
Die man is trouwens echt groot :o
Ik zat op vijfde plaats ofzo van tussenrij waar ie ook vlakbij kwam.
Hoopte stiekem wel dat ie kwam vragen met welke auto ik rij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenWas jij stiekem ook al een tekst aan het voorbereiden? Ik anders wel
Alsof het een examen was , was sterk aan het twijfelen of ik mercedes of bmw zou zeggen
Ik beken... Hier geen twijfel, weet alleen niet hoe ie zou gereageerd hebben als ik met Engels accent Soebaroe Imprweza DJIETIETIE zou gezegd hebben.. Ze zijn nogal ad rem
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten75€ .. lol .. de geldmachine draait goed precies
Comment
-
Was inderdaad zeer mooi om te zien, maar leek me niet erg baanvast .
Pas op , de originele Stratos was niet veel beter. Ik denk dat dat een heel moeilijke wagen was om snel mee te rijden.
Zeiden ze daar niet dat die nog 100000 GBP gingen
Die rode Delta dat was ook een echt knap ding..
dag ervoor in de herhalingen op bbc zaten trouwens (toevallig) 3 van de 4 reportages er ook in. wat wel jammer was maar ook leuk soms
Comment
Comment