Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren de aflevering bekeken, wel schitterend beeldmateriaal bij die Bentley!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
      Gisteren de aflevering bekeken, wel schitterend beeldmateriaal bij die Bentley!
      Idd geschift...

Comment

• Niet vergeten, seffens top gear!
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
          Niet vergeten, seffens top gear!
          Kzit met ne Tripel Karmeliet in de hand klaar voor den tv!
          Honda Civic Type R EP3 - 200pk
          Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
          Honda Civic Type R EP3 - 250pk
          Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
            Idd geschift...
            Ze overdrijven wat vind ik...

Ze hebben altijd al getoond dat ze qua montage super zijn maar bij de repo van de Bentley was het veel meer kunst dan Bentley. Hoe mooi het ook is, het stoorde mij.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• Ik wou nog vragen of dat iemand die filmpjes wou posten.

Heeft er trouwens iemand de uitlaat van de boxster spyder zien gaan.
                Ik dacht dat die er bijna af ging vallen.

Comment

• 2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                    Ik wou nog vragen of dat iemand die filmpjes wou posten.

Heeft er trouwens iemand de uitlaat van de boxster spyder zien gaan.
                    Ik dacht dat die er bijna af ging vallen.

Die filmpjes gaan erover. Die uitlaat bij vertrek van the stig had ik ook gemerkt, rammelde serieus!

Comment

• M3 was afgebrakt maar duidelijk de winnaar.

Comment

• Hier is Topgear niet opgenomen geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                          Hier is Topgear niet opgenomen geweest.
                          Het sta nu al op finalgear in sd en 720p.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                            Het sta nu al op finalgear in sd en 720p.
                            Is al gedownload ze . Vind het gewoon raar dat het niet is opgenomen

Comment

• Gisteren gezien dat Top Gear terzelfdertijd wordt uitgezonden op BBC HD ook. Toch een serieus verschil in kwaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                Gisteren gezien dat Top Gear terzelfdertijd wordt uitgezonden op BBC HD ook. Toch een serieus verschil in kwaliteit.

Telenet of belgacom TV ? Ik ben BBC HD blijkbaar kwijt bij Belgacom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                  Telenet of belgacom TV ? Ik ben BBC HD blijkbaar kwijt bij Belgacom
                                  Teleslet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    M3 was afgebrakt maar duidelijk de winnaar.
                                    Maar niet bepaald opgaande vergelijking hé, tegenover die 190 en cosworth die rond de 200PK zitten zou je eerder een late E30 M3 zetten.

Maar van die 3 karren was de benz wel het minste "chav" .

Comment

• Vandaag de Top Gear Bolivia special op Canvas:

Na uit de hand gelopen uitstapjes naar Botswana, Viëtnam, Noord-Amerika en de Noordpoolcirkel in de vorige reeksen, trekken de mannen van Top Gear in deze special naar het Zuid-Amerikaanse Bolivië.

Ze beginnen hun reis diep in het Amazonewoud met tweedehands terreinwagens die ze ter plaatse voor prikje hebben gekocht. De eerste uitdaging is een tocht door het regenwoud op weg naar Chili. Drugbaronnen en hoogteziekte zijn kleine ongemakken in vergelijking met de plaatselijke wegen, waarvan er een niet zonder reden El Camino de la Muerte (De weg des doods) wordt genoemd…

http://video.canvas.be/top-gear-bolivia-special-trailer
                                      There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                        Maar van die 3 karren was de benz wel het minste "chav" .
                                        Maar het waren wel 3 goede keuzes. Ik bedoel dan: de modellen. De exemplaren die ze op de kop getikt hebben, waren in zeer slechte staat.
                                        Van een E36 M3 zijn er trouwens maar weinig 4-deurs gemaakt. Of vergis ik mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                                          De exemplaren die ze op de kop getikt hebben, waren in zeer slechte staat.
                                          Zoals altijd

Comment

Working...
                                          X