Gisteren de aflevering bekeken, wel schitterend beeldmateriaal bij die Bentley!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenGisteren de aflevering bekeken, wel schitterend beeldmateriaal bij die Bentley!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenNiet vergeten, seffens top gear!Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIdd geschift...
Ze hebben altijd al getoond dat ze qua montage super zijn maar bij de repo van de Bentley was het veel meer kunst dan Bentley. Hoe mooi het ook is, het stoorde mij.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenIk wou nog vragen of dat iemand die filmpjes wou posten.
Heeft er trouwens iemand de uitlaat van de boxster spyder zien gaan.
Ik dacht dat die er bijna af ging vallen.
Die filmpjes gaan erover. Die uitlaat bij vertrek van the stig had ik ook gemerkt, rammelde serieus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenHier is Topgear niet opgenomen geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenHet sta nu al op finalgear in sd en 720p.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenGisteren gezien dat Top Gear terzelfdertijd wordt uitgezonden op BBC HD ook. Toch een serieus verschil in kwaliteit.
Telenet of belgacom TV ? Ik ben BBC HD blijkbaar kwijt bij Belgacom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenTelenet of belgacom TV ? Ik ben BBC HD blijkbaar kwijt bij Belgacom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenM3 was afgebrakt maar duidelijk de winnaar.
Maar van die 3 karren was de benz wel het minste "chav" .
Comment
-
Vandaag de Top Gear Bolivia special op Canvas:
Na uit de hand gelopen uitstapjes naar Botswana, Viëtnam, Noord-Amerika en de Noordpoolcirkel in de vorige reeksen, trekken de mannen van Top Gear in deze special naar het Zuid-Amerikaanse Bolivië.
Ze beginnen hun reis diep in het Amazonewoud met tweedehands terreinwagens die ze ter plaatse voor prikje hebben gekocht. De eerste uitdaging is een tocht door het regenwoud op weg naar Chili. Drugbaronnen en hoogteziekte zijn kleine ongemakken in vergelijking met de plaatselijke wegen, waarvan er een niet zonder reden El Camino de la Muerte (De weg des doods) wordt genoemd…
http://video.canvas.be/top-gear-bolivia-special-trailerThere is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenMaar van die 3 karren was de benz wel het minste "chav" .
Van een E36 M3 zijn er trouwens maar weinig 4-deurs gemaakt. Of vergis ik mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenDe exemplaren die ze op de kop getikt hebben, waren in zeer slechte staat.
Comment
Comment