't Was weer super =)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenWel vreemd dat ze nu plots zo tegen de Panamera zijn, ze hadden toch al die race gedaan tegen de Britse Post ook met een Panamera?
Als ik mij niet vergis waren ze toen toch vrij lovend over de Panamera?
Wit is idd niet zo lekker op die kar, zwart daarentegen1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
-
Volgens mij is de porsche 1000x mooier in een andere kleur.
vb: http://www.verellenporsche.be/index....ype_vehic=neuf
Dat stop/start systeem lijkt mij ook maar een overbodige optie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenStond de E63 nu boven de M3 op het laptime-bord?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenverbaast mij niks op dat circuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIdd mij ook niet, power >>> wegligging op dat circuit...
Trouwens het verschil was maar 0.4 seconden
Comment
-
Damn dat blondje dat achter Barichello stond is schoon
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenBuiten het feit dat de Porsche extreem lelijk is, zijn ze er toch positief over...
Wel jammer dat we niks te horen kregen over de ruimte achterin het trio.
Voor mij toch ook de maserati.
Leuke aflevering trouwens!
Nooit gedacht dat ze na al die jaren nog zo lovend zouden zijn voor de vierdeurs-Ferrari.
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten+ de e63 amg heeft 2200 cc meer, 230nm meer en 77kw meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten... en weegt dubbel zoveel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIdd mij ook niet, power >>> wegligging op dat circuit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzIk ga geen e63 kopen omdat hij enkele tienden van een seconde sneller is.
Een musclecar draait om power on the straight line, meestal belachelijk veel power.
En natuurlijk om zijn looks.
Ik zou persoonlijk liever de muscle hebben als de e63 amg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenWaardeloze vergelijking imo...
Een musclecar draait om power on the straight line, meestal belachelijk veel power.
En natuurlijk om zijn looks.
Ik zou persoonlijk liever de muscle hebben als de e63 amg.
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenTop Gear was echt geslaagd!
Prachtige beelden van twee zalige auto's, een interessante gast en niet te vergeten een hilarische challenge.
Comment
Comment