Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig stuk over Senna...

1 v/d beste episodes van TG ooit imo

Comment

• Kak, focking digicorder heeft niks opgenomen. Wanneer is die heruitzending ook weer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Prachtig stuk over Senna...

1 v/d beste episodes van TG ooit imo
        2222222 Wou ik ook net posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
          Kak, focking digicorder heeft niks opgenomen. Wanneer is die heruitzending ook weer?
          dinsdag, 9 uur dacht ik

Comment

• Beste aflevering van Top Gear dat ik ooit zag!

Als je zo'n reportages ziet snap je hoeveel devotie er schuilt in JC om gedocumenteerde reportages te maken. Stuk voor stuk knappe beelden, meningen,... Dit stukje over Senna was prachtig.

Die Bugatti is er wel zwaar over 431km/h /D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
              Beste aflevering van Top Gear dat ik ooit zag!

Als je zo'n reportages ziet snap je hoeveel devotie er schuilt in JC om gedocumenteerde reportages te maken. Stuk voor stuk knappe beelden, meningen,... Dit stukje over Senna was prachtig.
              klopt!

hij heeft het knap gemaakt en verteld.
              BMW X5 45e

Comment

• Inderdaad voor mij een van de beste afleveringen ooit.

Deel over Senna was echt prachtig. Speechless op het einde.

En die Bugatti SuperSports... als ik dacht dat het niet bruter dan James May kon... die testpiloot nog wat harder

Portfolio
                | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• --Belangrijk!--

Dames en heren, autoliefhebbers en superautoliefhebbers;

Deze vraag heb ik al 2 keer gesteld in het 'algemeen' topic maar ik vind het zelf ook logisch dat er geen kat komt kijken. Vandaar hier, voor de derde keer, opnieuw:

"Ik ben al een tijdje op zoek naar de volledige resultatenlijst van het TopGear Survey 2006. Op de site http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/ zie je enkele de besten en slechsten en wat (onnodige) uitleg. Je kan wel wagen per wagen gaan kijken op welke plaats deze staat/stond maar dit is een groot werkje (ja ;werkJE) terwijl het misschien makkelijker gaat met jullie hulp."

Graag hulp!
                  Last edited by musiclioncarman; 25/07/2010, 23:44.
                  There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Cameron Diaz zag er goed uit. En ze kan nog overweg met een stuur, een paar pedalen en een pook ook.

Het Senna-deel was om duimen en vingers bij af te likken. Een uitermate geslaagde reportage over F1 in die periode.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      en een pook ook.
                      hell yeah

Comment

• WOW wat een aflevering.
                        Kan me die bugatti niet voorstellen.
                        Eerst de prijzen, banden die evenveel kosten als een kleine gezinswagen bijvoorbeeld.
                        En dan de prestaties, hoe die gewoon zonder moeite 200-300-400 en dan nog 430+ haalde.

stiarpc was ook goed.
                        Een knappe Cameron Diaz en Tom Cruise die op 2 wielen reed.

En om af te sluiten een prachtig stuk over Ayrton Senna.

Comment

• Zouden die tijden kloppen?

I mean... Tom Cruise, mist een vitesse en gaat even het gras in en dan 1.44.2...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                            Zouden die tijden kloppen?

I mean... Tom Cruise, mist een vitesse en gaat even het gras in en dan 1.44.2...
                            Vond ik ook wel vreemd. Ging ook redelijk zwaar uit de lijn rond de Hammerhead.

Maja, dat boeit niet toch. Die Reasonable Priced Car is sowieso wat entertainment en niet serieus bedoeld.

Portfolio
                            | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Ze doen 8 ronden als ik me niet vergis en nemen dan de beste eruit. Ik denk ook niet dat ze telkens beelden van die specifieke ronde gaan laten zien.

Comment

• Vond het echt een van de meest boring afleveringen ooit. Dat van die touareg was onnozel, camion dias en cruise control da stuk bleef maar duren (en ze deden zeer geinteresseert ook al kennen ze het programma volgense mij niet, just voor hun film te promoten) en Senna, tjah... F1 heb ik nooit boeiend gevonden en dus dit ook niet.

De Veyron was wel redelijk neig de max, zoveel beter als zijn "zwakkere" broertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                  Vond het echt een van de meest boring afleveringen ooit.

Denk dat je 1 van de weinigen, zoniet de enigste bent

Comment

Denk dat je 1 van de weinigen, zoniet de enigste bent
                                    Oh nee, stel u voor...

Drama!

Comment

Oh nee, stel u voor...

Drama!

ok dan

Comment

ok dan
                                        Ik sta in attak modus

Nee serieus, ik was me echt aan't vervelen en dat komt met niet snel voor met TG.

Comment

Ik sta in attak modus

Nee serieus, ik was me echt aan't vervelen en dat komt met niet snel voor met TG.
                                          Ik deel je mening niet deze keer! Man ik ga ze down... eumh aanschaffen in HD en nog eens bekijken hoor!

Comment

Working...
                                          X