Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je zo'n reportages ziet snap je hoeveel devotie er schuilt in JC om gedocumenteerde reportages te maken. Stuk voor stuk knappe beelden, meningen,... Dit stukje over Senna was prachtig.
Als je zo'n reportages ziet snap je hoeveel devotie er schuilt in JC om gedocumenteerde reportages te maken. Stuk voor stuk knappe beelden, meningen,... Dit stukje over Senna was prachtig.
Dames en heren, autoliefhebbers en superautoliefhebbers;
Deze vraag heb ik al 2 keer gesteld in het 'algemeen' topic maar ik vind het zelf ook logisch dat er geen kat komt kijken. Vandaar hier, voor de derde keer, opnieuw:
"Ik ben al een tijdje op zoek naar de volledige resultatenlijst van het TopGear Survey 2006. Op de site http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/ zie je enkele de besten en slechsten en wat (onnodige) uitleg. Je kan wel wagen per wagen gaan kijken op welke plaats deze staat/stond maar dit is een groot werkje (ja ;werkJE) terwijl het misschien makkelijker gaat met jullie hulp."
WOW wat een aflevering.
Kan me die bugatti niet voorstellen.
Eerst de prijzen, banden die evenveel kosten als een kleine gezinswagen bijvoorbeeld.
En dan de prestaties, hoe die gewoon zonder moeite 200-300-400 en dan nog 430+ haalde.
stiarpc was ook goed.
Een knappe Cameron Diaz en Tom Cruise die op 2 wielen reed.
En om af te sluiten een prachtig stuk over Ayrton Senna.
Vond het echt een van de meest boring afleveringen ooit. Dat van die touareg was onnozel, camion dias en cruise control da stuk bleef maar duren (en ze deden zeer geinteresseert ook al kennen ze het programma volgense mij niet, just voor hun film te promoten) en Senna, tjah... F1 heb ik nooit boeiend gevonden en dus dit ook niet.
De Veyron was wel redelijk neig de max, zoveel beter als zijn "zwakkere" broertje
Comment