Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
    Ik deel je mening niet deze keer! Man ik ga ze down... eumh aanschaffen in HD en nog eens bekijken hoor!
    Doe ik ook hoor, sinds vele jaren. Deze zal enkel om de collectie aan te vullen zijn

Wanneer gaan wij nu feitelijk nog eens enen drinken?

Comment

• Na Folembray! Deze week gaat het heel druk worden, maar vanaf dan anytime!

Comment

• Briljante aflevering. In every way.

Top speed run Bugatti Veyron was schitterend, stuk over Ayrton Senna was gewoonweg pakkend.

Alleen Tom Cruise z'n tijd vond ik een beetje ongeloofwaardig.

Comment

• Inderdaad een briljante aflevering!

Beste was natuurlijk de repo over Senna, ben blij dat Top Gear nog serieuzere zaken durft te doen ipv hun 'cocking-about'.

Dat gedoe met de Touareg was maar zever, al leverde het soms nog knappe natuurbeelden op.

Cruise en Diaz waren best fun, maar verbleken uiteraard bij Senna.

En ja, die nieuwe Veyron Geschift.

Comment

• Ik vond persoonlijk de special over Senna een van de beste specials die ze ooit gemaakt hebben.

Comment

• Inderdaad een van de beste afleveringen ooit.

-Hamster met die Dakar-VW,al denk ik eerder dat Sainz zelf achter het suur zat,gevoon op de rijstijl afgaande.

-Het tempo waarop die snelheid bij die Veyron blijft oplopen,het lijkt meer een toerenteller dan een snelheidsmeter.

-Voor het item met Carmen en Cruise vreesde ik serieus Amerikaans opgefokte toestanden.Al bij al viel het mee.Al denk ik dat die 2 meer op "speelvoyage" zijn dan op promotietour,zoals die overeenkomen.

-Prachtig tribute aan Senna.

Hopelijk gaan ze op dit elan verder,want het vorige seizoen was één grote flop imo.

Comment

• Weer een mooie toevoeging aan een, tot nog toe, uitstekend seizoen.
                Ik was al into Auto's en ook wat F1 toen Senna stierf (was toen 7 jaar oud) dus vond het een heel mooi stuk.
                2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Wat een fantastische aflevering, het zat gewoon erg goed in elkaar.
                  Eerst wat opwarmen met die Touareg, zeer mooie en spectaculaire beelden maar niet zoveel inhoud. Daarna de Veyron die nog eens liet zien wat ie kon. Impressive! Dan een leuke chat met Diaz en Cruise. (gezien hoe die wagen van Cruise daar op 2 wielen ging ) En dan het beste voor het laatste: Senna's tribute, een heel sterk stukje televisie die ongetwijfeld inspeelt op de emoties van heel wat kijkers.

Het had eigenlijk alle ingrediënten voor een top aflevering. Zoals hier al eerder eens was opgemerkt, een 'serieus stuk' geeft de aflevering meer waarde.

Comment

• Voor de mensen die het gemist hebben: bekijk het hier online

Portfolio
                    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      Inderdaad een van de beste afleveringen ooit.

-Hamster met die Dakar-VW,al denk ik eerder dat Sainz zelf achter het suur zat,gevoon op de rijstijl afgaande.

-Het tempo waarop die snelheid bij die Veyron blijft oplopen,het lijkt meer een toerenteller dan een snelheidsmeter.

-Voor het item met Carmen en Cruise vreesde ik serieus Amerikaans opgefokte toestanden.Al bij al viel het mee.Al denk ik dat die 2 meer op "speelvoyage" zijn dan op promotietour,zoals die overeenkomen.

-Prachtig tribute aan Senna.

Hopelijk gaan ze op dit elan verder,want het vorige seizoen was één grote flop imo.
                      Ik moest denken aan de centjes die omhoog gingen als ik ga tanken

Niet te min een knappe aflevering!!

Comment

• Super aflevering idd.

Acteurs... Ik vond Diaz en Cruise (vooral) zo ongeloofwaardig sympa doen. Die spelen echt een rol...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                          Super aflevering idd.

Acteurs... Ik vond Diaz en Cruise (vooral) zo ongeloofwaardig sympa doen. Die spelen echt een rol...
                          Ik vond dat Diaz zich een beetje puberaal gedroeg, met die benen in de lucht enzo

Comment

• Ik vond Diaz eigenlijk gewoon een ongelooflijk knappe madam
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Prachtige aflevering.

Die tribute aan Senna. Nog eens het bewijs van hoe een goede journalist Jeremy eigenlijk is. Mooie research, knap opgebouwde reportage met mateloos respect voor Senna en zijn nabestaanden (het feit dat ze zijn crash bv niet tonen...). Het enthousiasme van Hamilton om met Senna zijn F1-bolide te mogen rijden, zegt genoeg imho. Het kan gespeeld zijn, maar ik denk dat hij beter piloot is dan acteur.

En dan die Bugatti... Freaking snel...

Comment

• ik denk dat ik ze toch zou nijpen zé bij 420km/u.
                                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                  ik denk dat ik ze toch zou nijpen zé bij 420km/u.
                                  Echt hé. Een beetje verkeerd sturen en ge zijt eraan.

Portfolio
                                  | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Ik vond het ook een schitterende aflevering.

Cameron Diaz en Tom Cruise krijg je volgens mij niet voor niks in je studio. Daar hoort ongetwijfeld een waslijst aan instrukties bij. Je moet de trailer laten zien, je moet over de film babbelen (of over de auto's die erin komen blabla). Zij gedroeg zich wel als een giechelkip vond ik, zo puberaal. Over die gevechtsvliegtuigen vond ik nog interessant. Met die Bozo die even verticaal ging vliegen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                                      Echt hé. Een beetje verkeerd sturen en ge zijt eraan.
                                      tjah dat geld al aan 300 in feite...

Comment

• wat een zalige aflevering gisteren...
                                        ik die dacht dat ze senna zo ophemelen omdat hij voor zijn sport was overleden. daar kijk ik nu gelukkig anders tegenaan.
                                        en dat stuur zal wel aangepast zijn aan 414 per uur.

Comment

• Er zijn van die wereldschokkende gebeurtenissen waarvan je nooit vergeet waar je op dat moment was en wat je aan het doen was. De dag dat Senna crashte is er één van voor mij. Mooie hulde aan een legende...
                                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
                                          X