Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
    Echt hé. Een beetje verkeerd sturen en ge zijt eraan.
    Waarom zou je dat doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
      Super aflevering idd.

Acteurs... Ik vond Diaz en Cruise (vooral) zo ongeloofwaardig sympa doen. Die spelen echt een rol...
      dat is toch eigen aan die amerikanen, alles is great, amazing,beautiful....

Comment

• Ja, Diaz en Cruise. Ik moet die mensen niet. Die stralen zo iets uit dat je meteen hebt van "doe toch normaal".
        2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• volgens mij kan er weinig mis gaan als zo'n bugatti zou crashen aan 431 km/h, de vangrails staan dicht dus de hoek tussen vangrail en projectiel zou klein zijn waardoor het meer een schuiver zou zijn dan een echte crash. En over de kop gaan zal hij wel niet doen... dus cava nog ^^

anyway: zeer goeie epi, 't zal moeilijk zijn om nu zondag beter te doen.
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
            Ja, Diaz en Cruise. Ik moet die mensen niet. Die stralen zo iets uit dat je meteen hebt van "doe toch normaal".
            die zouden ook liever met hun partner/kids/... thuis in de zetel zitten dan WEER te moeten opdraven en hun PR-rolletje spelen

Comment

• Kippenvel tijdens de Senna-reportage. Mooie aflevering, al heb ik 't stukje over de Touareg geskipt... Vond ik nogal saai .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                die zouden ook liever met hun partner/kids/... thuis in de zetel zitten dan WEER te moeten opdraven en hun PR-rolletje spelen
                Dat is iets waar je voor kiest, hé. Populariteit moet je (willen) onderhouden. Ik ken sterren genoeg die naast het witte doek zo weinig mogelijk hunne kop laten zien.
                2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                  dat is toch eigen aan die amerikanen, alles is great, amazing,beautiful....
                  Hun enthousiasme is ongeloofwaardig net omdat je weet dat het (goeie) acteurs zijn.
                  Van een gewone amerikaan zeg je: "die zijn zo", van die acteurs zeg je: "die spelen dat".

Comment

• Either way, ook op haar 38ste is madam Diaz nog steeds een ongelooflijk lekker wijf
                    2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                      Either way, ook op haar 38ste is madam Diaz nog steeds een ongelooflijk lekker wijf

You bet!

Comment

• cvaaa
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ze is idd. een klassieker in die gephotoshopte "celebrities without make-up" presentaties
                          Maar wie daar instinkt....
                          2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Toch niet zo geweldig als hier gezegd word.. Beste aflevering voor mij is de Bolivia special

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                Alleen Tom Cruise z'n tijd vond ik een beetje ongeloofwaardig.
                                Ik niet, gezien die mens toch redelijk van snelle bakken houdt, er ook bezit en last but not least, er met moeite 15 namen op da nieuw bord staan.
                                Jamiroquai gaat binnen een maand of 4 nog es komen en daar een 1'42 of zo draaien...
                                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Vergeet ook niet dat Tom Cruise (zoals in dat interview aan bod kwam), zelf heel wat stunts uitvoert. Hij gaat wellicht relatief vlotjes tot de limiet...

Comment

• Indien dit hier al ergens stond, sorry...
                                    Maar wel machtig Typeert Button ook wel dat hij die dan ook nog aantrekt.
                                    Button for WC !!

Rubens Barrichello may not yet have added to his win tally at Williams this year, but that has not stopped him milking his latest triumph as much as possible. After the British Grand Prix, the world found out that Barrichello had become a bit of a cult hero after setting the fastest ever time on the BBC Top Gear programme's slot 'Star in a Reasonably Priced Car.'
                                    The Brazilian had not been allowed to talk about his success at Silverstone, so Germany was his first chance to rub in his achievement against some of his rivals.
                                    He thus turned up in the paddock wearing an 'I beat the Stig' T-shirt. And then he made sure to make the trip down to see some of his friends as he had a gift for them.
                                    So he knocked on the doors of Mark Webber, Jenson Button and Lewis Hamilton – whose best times he had beaten – and handed them all a little bag. Inside was a T-shirt for them adorned with the logo: "I didn't beat the Stig."

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Lol @ Button

Comment

• Vanavond 1,5u later dan normaal (dus om 22u30):

Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May buy old British roadsters from Jensen-Healey, Lotus and TVR before taking a wistful journey through the remnants of the UK's sports car industry, starting in Norfolk and ending up at the mothballed TVR factory in Blackpool. Also, Jeremy takes to the test track in the sensational new Ferrari 458 Italia, and laid-back Hollywood legend Jeff Goldblum is the Star in the new Reasonably Priced Car.

Comment

• Tom Cruise z'n tijd was toch 1.44.4? Dat is exact dezelfde tijd als de Stig en maar 1 tiende trager dan Barrichello. Vrij onrealistisch, maar dat komt misschien door al dat afsnijden en op 2 wielen rijden...

Comment

Working...
                                          X