Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhet verschil tussen de suzukia en de kia kan toch niet zo groot zijn? ik had graag eens een stig rondje in de kia gezien want nu lijkt het wel of tom cruise een zeer goede piloot is.
Je ziet toch heel fel dat die Kia pakken beter baan houdt! Persoonlijk vind ik dat jammer
Comment
-
plat van 't lachen als the stig uit de carwash kwam :')Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenplat van 't lachen als the stig uit de carwash kwam :')
En gelukkig zijn ze met hun poten van die Golf GTI Mk1 gebleven.
Was wel een leuke aflevering voor de rest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtende test van de 458 was ook wel schoon!
Vraag me af of dat stuur van de 458 echt zo onhandig zou zijn.
Vond het nogal belachelijk dat jeremy de pinkers als voorbeeld gaf, je pinkt toch voor je de bocht neemt en niet als je al draait.
Spijtig dat het de laatste aflevering was.
Ik had nog gehoopt een paar andere auto's op hun testtrack te zien (lp570,sls amg en misschien de rr ghost).
Zal dan voor het volgend seizoen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLaatste aflevering? Telt dit seizoen maar 6 eps dan?
Maar 6 afleveringen is niet zo ongewoon: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_episodes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenVond het nogal belachelijk dat jeremy de pinkers als voorbeeld gaf, je pinkt toch voor je de bocht neemt en niet als je al draait.
Spijtig dat het seizoen gedaan is!
Komt er eigenlijk een volgende seizoen? Jeremy zei: end of the series en niet end of the season...
edit: komt terug in de herfst blijkbaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOntroerend einde gisteren, over de vergane glorie van de British sportscars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk vond JC toch iets te lyrisch over die 458.
Kijk eens hoe lyrisch hij daar indertijd over was:
+ YouTube Video
Comment
-
volgens mij is dat logisch dat hij daar lyrisch over was en nu niet meer...da's toch normaal?
van de 360 naar de F430 -> groot verschil, 430 pakken beter en de beste op dat moment dus ophemelen die handel
7 jaar gaat voorbij
F430 naar 458, heel veel nieuwe technologie en meer mogelijkheden tot sneller maken -> pak beter. Dus de 430 voelt oud en "traag" aan als je er mee rijdt....
oja, en james heeft er 1 dus dat zal er ook wel aan helpenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOntroerend einde gisteren, over de vergane glorie van de British sportscars
Comment
Comment