Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Tom Cruise z'n tijd was toch 1.44.4? Dat is exact dezelfde tijd als de Stig en maar 1 tiende trager dan Barrichello. Vrij onrealistisch, maar dat komt misschien door al dat afsnijden en op 2 wielen rijden...
    Ze rijden nu niet meer met dezelfde auto als de F1 rijders...
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• het verschil tussen de suzukia en de kia kan toch niet zo groot zijn? ik had graag eens een stig rondje in de kia gezien want nu lijkt het wel of tom cruise een zeer goede piloot is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        het verschil tussen de suzukia en de kia kan toch niet zo groot zijn? ik had graag eens een stig rondje in de kia gezien want nu lijkt het wel of tom cruise een zeer goede piloot is.

Je ziet toch heel fel dat die Kia pakken beter baan houdt! Persoonlijk vind ik dat jammer
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Voorfilmpje ziet er vandaag weinig belovend uit ben benieuwd!

Comment

• plat van 't lachen als the stig uit de carwash kwam :')
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• TVR's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                plat van 't lachen als the stig uit de carwash kwam :')
                Idd.

En gelukkig zijn ze met hun poten van die Golf GTI Mk1 gebleven.

Was wel een leuke aflevering voor de rest.

Comment

• de test van de 458 was ook wel schoon!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                    de test van de 458 was ook wel schoon!
                    Blondje achter de gast was ook schoon.

Vraag me af of dat stuur van de 458 echt zo onhandig zou zijn.
                    Vond het nogal belachelijk dat jeremy de pinkers als voorbeeld gaf, je pinkt toch voor je de bocht neemt en niet als je al draait.

Spijtig dat het de laatste aflevering was.
                    Ik had nog gehoopt een paar andere auto's op hun testtrack te zien (lp570,sls amg en misschien de rr ghost).
                    Zal dan voor het volgend seizoen zijn.

Comment

• Laatste aflevering? Telt dit seizoen maar 6 eps dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Laatste aflevering? Telt dit seizoen maar 6 eps dan?
                        Blijkbaar wel.

Maar 6 afleveringen is niet zo ongewoon: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_episodes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                          Vond het nogal belachelijk dat jeremy de pinkers als voorbeeld gaf, je pinkt toch voor je de bocht neemt en niet als je al draait.
                          Als Top Gear fan vond ik zijn commentaar op de snelheidsmeter maar onnozel. Hij kwam daar een paar keer op terug dat je de snelheid niet kan aflezen als de gps aanstaat, maar terwijl hij het zegt kon je op het linkerscherm de snelheid gewoon (in het klein wel) aflezen (digitale tv en terugspoelen, handig hehe)

Spijtig dat het seizoen gedaan is!

Komt er eigenlijk een volgende seizoen? Jeremy zei: end of the series en niet end of the season...
                          edit: komt terug in de herfst blijkbaar!
                          Last edited by ; 02/08/2010, 10:47.

Comment

• Ontroerend einde gisteren, over de vergane glorie van de British sportscars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Ontroerend einde gisteren, over de vergane glorie van de British sportscars
                              Vond ik ook, echt 'aangrijpende' beelden bij TVR...
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik vond JC toch iets te lyrisch over die 458. Imo is hij net als alle andere Ferrari's. Impressive, maar mooi?

All in all een mindere aflevering, het was er eerder eentje voor de Britten.

Comment

• Buiten het interview vond ik het een goede aflevering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Ik vond JC toch iets te lyrisch over die 458.
                                    En hij deed alsof de F430 plots een 'slechte' auto is, gewoon om May een steek te geven.

Kijk eens hoe lyrisch hij daar indertijd over was:

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• volgens mij is dat logisch dat hij daar lyrisch over was en nu niet meer...da's toch normaal?

van de 360 naar de F430 -> groot verschil, 430 pakken beter en de beste op dat moment dus ophemelen die handel

7 jaar gaat voorbij

F430 naar 458, heel veel nieuwe technologie en meer mogelijkheden tot sneller maken -> pak beter. Dus de 430 voelt oud en "traag" aan als je er mee rijdt....

oja, en james heeft er 1 dus dat zal er ook wel aan helpen
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Daarnet op Canvas de Stelvio-aflevering . Blijft zalig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Ontroerend einde gisteren, over de vergane glorie van de British sportscars
                                          Herkenbaar vooral

Comment

Working...
                                          X