Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    Alles tesamen vond ik het een héél zwak seizoen. Bij alles had ik een déja-vue gevoel, en hoeveel autotests waren er? Drie?
    mja,
    da's ergens normaal hé
    ze zitten aan seizoen 15, ze kunnen het warme water niet blijven uitvinden hé

Ik blijf het geweldige televisie vinden !

Comment

• OMG
      http://www.youtube.com/watch?v=pzBcQ...layer_embedded

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door finalgear
        Season (or series for you Brits) 16 of Top Gear has been delayed until early next year.

Comment

• Stig definitief ontmaskerd

De mysterieuze autopiloot met witte helm die in het populaire tv-programma Top Gear de show steelt, is wel degelijk Ben Collins (35). Dat stelt de Sunday Times.

De naam van de vroegere Formule 3-piloot was al eerder opgedoken, maar nu heeft de Britse krant ook documenten gevonden die Collins' bedrijfje linken aan het Britse autoprogramma.

Uit die documenten blijkt ook dat 's mans bedrijfje wel heel toevallig bijzonder goed begon te boeren, vanaf het moment dat de nieuwe Stig in Top Gear opdook, eind 2003.

De mysterieuze autopiloot met witte helm die in het populaire tv-programma Top Gear de show steelt, is wel degelijk Ben Collins (35). Dat stelt de Sunday Times.

Comment

• Ze hebben Mbman ingehuurd?

Comment

• Dan zal er volgend seizoen wss een nieuwe komen zeker.
              BMW X5 45e

Comment

• "Some say [facts] all we know is that he's called Ben Collins."

Comment

• Ik vond dat net een leuk punt in heel die show, dat mysterie.
                  Als het een goeie chauffeur is, is dat toch goed.

Comment

• Ik snap niet waarom de media er zo opgebrand was dat uit te brengen.
                    Of dat nu die Ben Collins is of iemand anders, who cares?

Comment

• Care bear cares

Comment

• Top gear zal er wel iets op vinden be sure of that
                        Iedere tegenslag is altijd een opportuniteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Dan zal er volgend seizoen wss een nieuwe komen zeker.
                          denk ik ook

en na 1 seizoen praat niemand meer over de vorige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            Alles tesamen vond ik het een héél zwak seizoen. Bij alles had ik een déja-vue gevoel, en hoeveel autotests waren er? Drie?
                            Dat soort klachten hoorden we al in seizoen 7. Verwar entertainment niet met autotests.

Ik heb vorige week pas de laatste afleveringen gezien door de vakantie, en moet toegeven dat de 5e aflevering (Senna, Diaz en de Veyron) veruit de beste was die we de laatste jaren gezien hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                            Zouden die tijden kloppen?

I mean... Tom Cruise, mist een vitesse en gaat even het gras in en dan 1.44.2...
                            Enerzijds viel het op dat de rijksten vaak bovenaan eindigen (Cowell, Jay Kay, Cruise). Anderzijds waren er nog niet echt sterke prestaties neergezet met de nieuwe Reasonably Priced Car, dus was het niet zo moeilijk om bovenaan te eindigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                              Enerzijds viel het op dat de rijksten vaak bovenaan eindigen (Cowell, Jay Kay, Cruise).
                              Als je de media mag geloven, is Jay Kay wel een beetje een maniak. Zou dus best kunnen dat die wel enkele rijlessen gevolgd heeft...

Comment

• JayKay is een gigantische autofreak hé, dus ergens wel normaal dat hij goed kan rijden.

Had die kerel geen Enzo?

Comment

• Die heeft een hele 'verzameling' Ferrari's als ik me niet vergis.
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Blijkbaar was die Collins een boek aan het schrijven?

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• vanaf minuut 26, JC over de oude stig en of er eventueel een nieuwe stig komt of niet..
                                      BMW X5 45e

Comment

• ze hebben me net gebeld omte vragen of ik ben wil komen vervangen... heb er vriendelijk voor bedankt...

Vind het wel een beetje erg dat er weer een nieuwe stig moet komen mss ne roze haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                          ze hebben me net gebeld omte vragen of ik ben wil komen vervangen... heb er vriendelijk voor bedankt...

Vind het wel een beetje erg dat er weer een nieuwe stig moet komen mss ne roze haha
                                          ik had het kunne peizen.......

Comment

Working...
                                          X