Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

fifth en Top Gear in een video
      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Dat is niet Top Gear. Dat is Jeremy Clarkson's dvd Duel ofzoiets.

Comment

• ik dacht dat al , vicky terug in top gear of jeremy in fifth gear , zie ik nog niet direkt gebeuren
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Nochtans is zowel fifth gear als Topgear van dezelfde producenten en werken ze heel veel samen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
              Nochtans is zowel fifth gear als Topgear van dezelfde producenten en werken ze heel veel samen
              Da's 't eerste dat ik daarover hoor. Meer info?

Comment

• Zowel Fifth als Topgear maken samen gebruik van hetzelfde Camera-team die in onderaanneming werken voor de BBC ( "the firm" ) terwijl fifth gear in UK enkel word uitgezonden op Channel Five (wat los staat van de BBC)

Dan heb je nog Fifth gear presentator Tom Ford die ook werkt voor Top Gear Magazine.

dus zowel top als fifth gear word door veel dezelfde mensen gemaakt en ze werken geregeld samen (bijvoorbeeld test-auto's uitwisselen enz..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Laat me raden:

Hammond: Porsche
                  Clarckson: Benz
                  May: Ferrari

Comment

• was al te lezen in de vorige TG mag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                      Zowel Fifth als Topgear maken samen gebruik van hetzelfde Camera-team die in onderaanneming werken voor de BBC ( "the firm" ) terwijl fifth gear in UK enkel word uitgezonden op Channel Five (wat los staat van de BBC)

Dan heb je nog Fifth gear presentator Tom Ford die ook werkt voor Top Gear Magazine.

dus zowel top als fifth gear word door veel dezelfde mensen gemaakt en ze werken geregeld samen (bijvoorbeeld test-auto's uitwisselen enz..)

Thanks. Helaas presenteert Ford niet meer voor FG, dat was nochtans een van mijn favoriete presentatoren.

Ik dacht eerst dat FG gewoon de cameratrucjes van TG achterdeed

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• lol, clarkson op de dvd cover lijkt me vrij hard bijgewerkt.

Comment

• Die muziek van clarkson is ook altijd hetzelfde. Zowat van die typische warlike muziek! Heb zijn dvd's allemaal en dat is altijd dat toontje!

Comment

• Top Gear spotted in israël.

En de helm van de stig is verkocht.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

vanaf 1.19, geen kat in de zaal en nu is het een jaar of 2 op de wachtlijst staan
                                BMW X5 45e

Comment

• The "Stig Farm"

Check de video

Comment

• "Some Stigs think they can write books, but that's never a good idea."

Dit vond ik de beste,natrappen Top Gear style.

Comment

• Voor zij die houden of hielden van Lego (of van kunst, huizenbouw of James May), bekijk dit:
                                      No copyright infringement intended, for entertainment purposes ONLY.

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                      Nice one, thx.

Comment

• gisteren was jeremy op five tv in een interview , hij sprak oa over de topgear on the road tournee die nu bezig is en momenteel in de UK zelf staat
                                        ik heb er een paar beelden van gezien , jammer dat het niet op tv komt
                                        1991 Audi S2 coupe
                                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• 3 januari zijn de nieuwe afleveringen, popel al
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X