Oorspronkelijk geplaatst door krikkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenEen paar weken later
en slechts 6 afleveringen , veel te kort dus
net zoals fifth gear
Comment
-
Gisteren de eerste aflevering van Top Gear US.
- Viper SRT10
- een vergelijking tussen de LP550-2 Balboni, Superleggera en de SuperVeloce.
- Small Car, Big Car: Buzz Aldrin (variant op het Star in a Reasonably Priced Car)
Straks eens bekijken.
Natuurlijk te vinden via de donkere steegjes van het internet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenGisteren de eerste aflevering van Top Gear US.
- Viper SRT10
- een vergelijking tussen de LP550-2 Balboni, Superleggera en de SuperVeloce.
- Small Car, Big Car: Buzz Aldrin (variant op het Star in a Reasonably Priced Car)
Natuurlijk te vinden via de donkere steegjes van het internet.
Gisterenavond dus bekeken, maar het kon me niet zo boeien gelijk de originele versie op de BBC. Het is gewoon één grote imitatie. Ik had er alvast meer van verwacht aangezien ze het zo groots aankondigden in de US.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenik vind usa toch wel beter dan australie. Usa is nog best vermakelijk, alleen jammer dat ze het teveel gekopieerd hebben.
Die vergelijking tussen verschillende Gallardo's klinkt wel leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenZe moeten het geen Top Gear noemen als ze er louter gebruikerstesten zouden in tonen he.
Die vergelijking tussen verschillende Gallardo's klinkt wel leuk.
Top Gear AU vond ik eigenlijk beter meevallen, niet dat ik het nu nog volg, maar ik heb er toch enkele afleveringen van gezien.
Die hielden zich blijkbaar minder aan het TG-format (van wat ik mij nog herinner).
Comment
-
Autoprogramma 'Top gear' in het spoor van de Drie Koningen
BRUSSEL - De presentatoren van 'Top gear' gaan de drie wijzen uit het Oosten achterna. Ze willen in een resem sportwagens naar Bethlehem rijden. Een helse tocht, niet zonder gevaren.
Geen moeite is te veel voor de heren Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond. Zeker niet als ze weer in de een of andere fijne bolide een gekke uitstap mogen maken. En het is weer zo ver. Om de kerstspecial van het razend populaire autoprogramma wat luister bij te zetten, sloegen de heren de Bijbel open en beslisten ze om in de voetsporen van de Drie Koningen te treden en de beroemde tocht van Caspar, Melchior en Balthasar opnieuw te maken. Hoe ze dat precies zullen doen, wil de BBC nog niet bekendmaken.
Ook door Irak?
De BBC wil wél verklappen dat ze in 'een resem sportwagens' zullen rijden. Welke route ze zullen volgen, is niet bekend. Maar de exacte route volgen zal moeilijk worden, simpelweg omdat die niet duidelijk beschreven staat in de Bijbel. Er staat enkel geschreven dat de drie uit het Oosten kwamen, een ster volgden en in Bethlehem eindigden om de pasgeboren Messias te begroeten.
Zeker is dat de Top gear-presentatoren door Zuid-Turkije, Jordanië, Syrië en Israël zullen rijden. Ook de westelijke Jordaanoever, een onderdeel van de Palestijnse gebieden waar Bethlehem ligt, zullen ze uiteraard doorkruisen. Volgens Britse media zou ook Irak hen te wachten staan, maar is het nog de vraag of ze zo'n groot risico zullen nemen. Echt veilig rijden is het daar niet.
Zelfs naar de Noordpool
Het is niet de eerste keer dat de heren een grote buitenlandse trip maken. In het verleden maakten ze ook al een ommetje langs de Verenigde Staten, Vietnam, Botswana en Bolivia. Ooit probeerden ze om als eersten in de wereld met een aangepaste wagen naar de Noordpool te rijden. Clarkson en May slaagden er uiteindelijk met de nodige moeite in en legden het hobbelige parcours zelfs sneller af dan Richard Hammond met een hondenslee.
Bron: http://www.destandaard.be/artikel/de...&word=top+gear
Comment
-
-
Volgende week is het zover, dan wordt in Londen de nieuwe testrijder voorgesteld van het BBC-programma Top Gear. De zogenaamde Stig kreeg eerder dit jaar de bons nadat hij zijn identiteit had onthuld in een biografie. Zijn opvolger wordt klaargestoomd... op een boerderij.
"Some even think they can write books"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenPffff, wil ik zo graag zien.
Moet je dat weer:
Zoeken
bestellen
betalen
Wachten op de postbode
uitpakken
in de dvd-speler steken
Pfff zoveel moeite
975kb/s 13 min resterend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenWaar besteld? Mag via pm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichtenik had het 3min na bestelling!
Comment
Comment