Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Top Gear’s Boxing Day special starts in one hour on BBC2! Tweet @ us if you’ll be watching. #TopGear http://bit.ly/gUDPIQ

Lijkt weer een fantastische special te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
      zalig aflevering!! Ik denk dat we in de volgend aflevering de nieuwe stig zullen kennen. De geboorte van Jezus kan mss De stig zijn. Ik kijk er alvast naar uit
      gebt nog gelijk gekrege ook
      BMW X5 45e

Comment

• vond het algemeen wat lauw, maar toch een paar momenten echt strike gelegen.. vooral die James tegen dek ging

Comment

• zZzzZZzZz saai
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Zalig.

Dat russisch vliegtuig
            die landschappen
            Nintendo DS
            Die eindscene

Comment

• 'k Vond het toch maar een flauwe special. Erg veel auto was er niet te zien :/ .

Comment

• 'k vond het schitterend

En er is toch een koppakking gesneuveld, serves them right

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  gebt nog gelijk gekrege ook
                  Uiteindelijk was het een beetje voorspelbaar.
                  Vond het ook niet zo'n pakkende special als de vorige. Wel mooie beelden nog van die landen en hun miserie. Alleen spijtig dat het weer een witte is. Ik had gehoopt op een ander kleurtje.

Marketinggewijs kon dat toch een mooie zet zijn voor hun verkoop.

Comment

• Ge vraagt u wel af hoe ze het allemaal kunnen bolwerken.
                    "kunnen we effe een vrachtvliegtuig regelen en wat gaan spelen in Irak?"
                    "ok!"

Comment

• Ik heb enkel een deel gezien over hun reis naar Bethlehem. Voor de rest nog noemenswaardige onderwerpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                        Ik heb enkel een deel gezien over hun reis naar Bethlehem. Voor de rest nog noemenswaardige onderwerpen?
                        Dat was het, die special ging alleen maar over dat...
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Ge vraagt u wel af hoe ze het allemaal kunnen bolwerken.
                          "ok!"
                          Om mss aan te tonen dat het niet zo onveilig is in Irak. Ze werden geëscorteerd door het Britse leger denk ik.

Comment

Ze werden geëscorteerd door het Britse leger denk ik.
                            Irakese veiligheidstroepen en PMC's, niks brits leger aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Ge vraagt u wel af hoe ze het allemaal kunnen bolwerken.
                              "ok!"
                              De wereld is vrij.
                              Denk wel dat het een serieuze duit heeft gekost aan verzekeringen e.d. dat avontuur.

Comment

Om mss aan te tonen dat het niet zo onveilig is in Irak. Ze werden geëscorteerd door het Britse leger denk ik.
                                Correctie: in bepaalde delen van Irak

Wel mooi dat ze aantoonden dat niet alle landen buiten Irak dan wel veilig zijn, zoals die gebieden in Turkije.

Dat mopje met die aansteker in de vorm van een kogel vond ik wel zalig
                                "Funny boy"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                  Dat mopje met die aansteker in de vorm van een kogel vond ik wel zalig
                                  "Funny boy"
                                  ²²²²

Vond het wel aangenaam om te zien. May maakte daar wel een harde smak op z'n achterhoofd.

Comment

• Ik denk wel dat de BBC een ruime winstmarge in gedachten heeft op dit soort specials. Ik vond deze special ook niet zo leuk als de meeste andere die ze reeds gemaakt hebben. Er zaten wel veel leuke momenten in maar dat dramatisch gedoe in wat wel het veiligste deel van Irak mag genoemd worden was er een beetje te veel aan.

Comment

• Net op topgear zei hammond dat de jenson interseptor de eerste 4x4 aangedreven auto ter wereld was. maar ik had eens gelezen dat het een spyker was in 1903.

iemand een idee?
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Net op topgear zei hammond dat de jenson interseptor de eerste 4x4 aangedreven auto ter wereld was. maar ik had eens gelezen dat het een spyker was in 1903.

iemand een idee?
                                        de jensen was de eerste niet-terrein wagen met 4wd
                                        1991 Audi S2 coupe
                                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Niet slecht (James May 'tegen dek', de kogel) maar de Bolivian special van vorig was veel beter volgens mij. Ik vind Top Gear de laatste tijd meer en meer been there, done that. Ook erger ik me eraan terwijl ik kijk dat het bijna allemaal 'fake' is en gepland, terwijl je daar in feite niet mag aan denken als je kijkt.... Maar toch blijf ik kijken hoor, het blijft nog altijd Top Gear
                                          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                          BMW 320d
                                          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

Working...
                                          X