Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zalig aflevering!! Ik denk dat we in de volgend aflevering de nieuwe stig zullen kennen. De geboorte van Jezus kan mss De stig zijn. Ik kijk er alvast naar uit
Uiteindelijk was het een beetje voorspelbaar.
Vond het ook niet zo'n pakkende special als de vorige. Wel mooie beelden nog van die landen en hun miserie. Alleen spijtig dat het weer een witte is. Ik had gehoopt op een ander kleurtje.
Marketinggewijs kon dat toch een mooie zet zijn voor hun verkoop.
Ik denk wel dat de BBC een ruime winstmarge in gedachten heeft op dit soort specials. Ik vond deze special ook niet zo leuk als de meeste andere die ze reeds gemaakt hebben. Er zaten wel veel leuke momenten in maar dat dramatisch gedoe in wat wel het veiligste deel van Irak mag genoemd worden was er een beetje te veel aan.
Net op topgear zei hammond dat de jenson interseptor de eerste 4x4 aangedreven auto ter wereld was. maar ik had eens gelezen dat het een spyker was in 1903.
Net op topgear zei hammond dat de jenson interseptor de eerste 4x4 aangedreven auto ter wereld was. maar ik had eens gelezen dat het een spyker was in 1903.
iemand een idee?
de jensen was de eerste niet-terrein wagen met 4wd
Niet slecht (James May 'tegen dek', de kogel) maar de Bolivian special van vorig was veel beter volgens mij. Ik vind Top Gear de laatste tijd meer en meer been there, done that. Ook erger ik me eraan terwijl ik kijk dat het bijna allemaal 'fake' is en gepland, terwijl je daar in feite niet mag aan denken als je kijkt.... Maar toch blijf ik kijken hoor, het blijft nog altijd Top Gear
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment