Er zijn er genoeg.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenMijn eerste reactie hier was dat ik het maar een kleine Stig vond,als ik die in die Ariel zag zitten ivt May.
En ik dacht ook even dat Tiff terug was
Comment
-
Hamster blijft echt zagen over die omgedraaide badkuip hè. We get the point...
Voor de rest vond ik het wel een leuke aflevering eigenlijk. Maar ze moeten echt eens terug echt auto's gaan testen en vergelijken. Afleveringen waarbij ze met drie auto's de bergen intrekken ofzo zijn toch nog altijd de leukste. Zelfs op hun ludieke manier van testen komen ze nog altijd tot een goed besluit vind ik.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Inderdaad!
Ik vind dat ze bij tests op hun eigen grondgebied te weinig nuttige informatie geven.
Zonder het spectaculaire filmwerk zou er eigenlijk bijster weinig aan zijn.
Het boeiendste blijven voor mij de specials (daarom niet speciaal met tweedehands gekochte auto's). Die in de zuidelijke staten van de VS (met die oude karren, maar ook met SLS/458/GT3), Bolivië, VS met de ZR-1/CTS-V/Challenger, ... Stuk voor stuk genieten!
Alsook de meer humoristische tochten, zoals met de geïmproviseerde kampeerwagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenInderdaad!
Ik vind dat ze bij tests op hun eigen grondgebied te weinig nuttige informatie geven.
Zonder het spectaculaire filmwerk zou er eigenlijk bijster weinig aan zijn.
Het boeiendste blijven voor mij de specials (daarom niet speciaal met tweedehands gekochte auto's). Die in de zuidelijke staten van de VS (met die oude karren, maar ook met SLS/458/GT3), Bolivië, VS met de ZR-1/CTS-V/Challenger, ... Stuk voor stuk genieten!
Alsook de meer humoristische tochten, zoals met de geïmproviseerde kampeerwagens.
Wat heb je liefst? spelen me je auto, of alle informatie erover bewonderen
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenHamster blijft echt zagen over die omgedraaide badkuip hè. We get the point...
Voor de rest vond ik het wel een leuke aflevering eigenlijk. Maar ze moeten echt eens terug echt auto's gaan testen en vergelijken. Afleveringen waarbij ze met drie auto's de bergen intrekken ofzo zijn toch nog altijd de leukste. Zelfs op hun ludieke manier van testen komen ze nog altijd tot een goed besluit vind ik.
Haha omgekeerde badkuipen hamster ... ik heb mij gesmeten bie die comment :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIk denk niet dat Vicky zo goed kan rijden... Om die Atom op de baan te houden moet je echt bakken ervaring/moed/talent hebben denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenTopgear is imho geen informatief maar ontspannend humoristisch programma
Wat heb je liefst? spelen me je auto, of alle informatie erover bewonderen
Ik vond het best een goede aflevering. Eindelijk nog eens wat testsOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Niet vergeten vanavond om 21u onze tijd:
Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May go head-to-head against their opposite numbers from Australian Top Gear in a car-based version of The Ashes. With disciplines including rallying, drifting and an Aussie version of double-decker car racing, it's an all-out grudge match that will almost certainly end in tears. Also in the show, Jeremy is on the test track in Ferrari's new 599 GTO and another celebrity guest takes their turn as the Star in a Reasonably Priced Car.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHeb die aflevering al gezien in top gear australia, zijn best wel grappige challenges.
in TGA moesten die presentatoren op stap met 3 van de slechtste britse auto's ooit gebouwd en met de Peel P50 door een safari park rijden
ps: british cheating bastards ^^ :p
Comment
-
Ik vond het voor de 2de keer op rij niet zo goed. Vorige week vond ik dat met die Kever maar onozel, die Atom hadden ze al eens gedaan (wel geen V en vond ik maar niks, Yeti was pointless... Deze, met die challenges was ook wat deja vu en voor de rest niet echt iets boeiend imo
Die specials van enkele weken terug vond ik wel fantastisch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk vond het voor de 2de keer op rij niet zo goed. Vorige week vond ik dat met die Kever maar onozel, die Atom hadden ze al eens gedaan (wel geen V en vond ik maar niks, Yeti was pointless... Deze, met die challenges was ook wat deja vu en voor de rest niet echt iets boeiend imo
Die specials van enkele weken terug vond ik wel fantastisch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtendie post apocalyptyc special vond ik toch niet zo overdreven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenQué ?+ YouTube Video
denk dat het al verouderd is XD
Comment
-
Top Gear Season 16 episode 2
Nu online bij autodoubt.be voor degene die het gemist hebben, de 2de aflevering van Top Gear!
Comment
Comment