Ik vond die wel knap toen die zo onder het stof en vuil zaten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
-
All top Gear Specials
Voor de mensen die even 6 uur niets te doen hebben kunnen alle Top Gear specials via onderstaande link bekijken!
Comment
-
Tonight!
Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May set out to buy second-hand convertibles and discover some of the unusual pitfalls to watch out for when picking up a used car bargain.
Plus, Jeremy is on the test track in the powerful Pagani Zonda R, whilst Simon Pegg is the Star in a Reasonably Priced Car.
Comment
-
Top Gear season 16 episode 4
Voor degene die het gemist hebben, Top gear season 16 episode 4 nu online!!
Comment
-
Ik dacht dat ze problemen met Bentley hebben, door die testen met de Brooklands en Supersports dat JC de banden aan flarden gereden heeft en ook de remmen serieus heeft doen afzien. Bentley is niet zo happig meer om auto's aan hen uit te lenen dacht ik ergens gelezen/gehoord te hebben.Last edited by Mvl; 14/02/2011, 13:23.Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
binnekort de nederlanders ook in opspraak zeker omdat ze de carver eens hebben getest en gezegt dat het een leuke auto was voor een gay couple fzoiets.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenIk dacht dat ze problemen met Bentley hebben, door die testen met de Brooklands en Supersports dat JC de banden aan flarden gereden heeft en ook de remmen serieus heeft doen afzien. Bentley is niet zo happig meer om auto's aan hen uit te lenen dacht ik ergens gelezen/gehoord te hebben.
leuk dat de afleveringen online te zien zijn, zeker nu ik op kot zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autodoubt Bekijk BerichtenVoor degene die het gemist hebben, Top gear season 16 episode 4 nu online!!
http://autodoubt.be/top-gear-season-16-episode-4/
Ik had thans willen zien met die e30's .2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDju het is al weg
Ik had thans willen zien met die e30's .BMW X5 45e
Comment
-
vanavond op BBC2 en HD proberen Clarkson, Hammond en May om voor eens en altijd een oplossing te vinden voor de sneeuwval die elk jaar in Engeland het verkeer platlegt. Daartoe knutselen ze wat en gaan ze even naar Noorwegen heen en weer. Verder jaagt Jeremy de Audi RS5 en de nieuwste BMW M3 over het TopGear-circuit, en verschijnt er een nogal verrassende gast in de reasonably priced car.
Comment
-
Comment