Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Vond het nog wel goed eigenlijk
Toen Jeremy voor de tweede keer in de sneeuw dook2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chemistry 83 Bekijk BerichtenHeb het na de test rs vs m 3 verzet, ze houden niet van Audi test ze dan gewoon niet.....
Alleen mercedes kan goed scoren bij hem.
Aflevering van gisteren vond ik een van de minste. Topgear is al veel langer meer autoshow dan informatief autoprogramma, en dat vind ik op zich nog niet zo erg, maar gisteren was het element auto toch wel ver te zoeken (op het duel m3 - rs5 na dan).
Comment
-
Top Gear season 16 episode 5
Voor degene die de aflevering van gisteren gemist hebben of willen opnieuw willen zien kunnen dit nu op Autodoubt.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichtenwa een zever van de rs5
iedereen zegt da hij beter rijd en doet zelf powersliding mee...
en hy heeft pure onderstuur
Bij EVO kwam hij toch ook als wat teleurstellend uit de vergelijking met de M3,Lexus IS-F en de C63 AMG.
Misschien hebben de huidige Audi´s toch nog niet zoveel
overstuurkarakter als ze ons beloven.
Mij verbaasd het dat ze in hun "news" niets over de beschuldigingen van Harris uitkraamden,toen ze over die Ferrari F150 bezigwaren.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autodoubt Bekijk BerichtenVoor degene die de aflevering van gisteren gemist hebben of willen opnieuw willen zien kunnen dit nu op Autodoubt.be
http://autodoubt.be/top-gear-season-16-episode-5/
Nooit angst dat de BBC achter u aan gaat zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNooit angst dat de BBC achter u aan gaat zitten?
Comment
-
Fantastische aflevering! Zalige snoekduik in de sneeuwAltijd dat gezever van het is niet informatief. Jongens toch, lees dan een autowereld of autogids. Iedereen weet nu ondertussen al dat het informatieniveau laag is. Maar om er dan hier iedere week terug over te komen zagen....Dat ze in Ingolstadt neuten ok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenBij EVO kwam hij toch ook als wat teleurstellend uit de vergelijking met de M3,Lexus IS-F en de C63 AMG.
Misschien hebben de huidige Audi´s toch nog niet zoveel
overstuurkarakter als ze ons beloven.
Mij verbaasd het dat ze in hun "news" niets over de beschuldigingen van Harris uitkraamden,toen ze over die Ferrari F150 bezigwaren.
.
in fifth gear enzo geve ze allemaal eerlijk toe da hy beter rijdt en een vele betere rijeigenschappe heeft... maarja iedereen zo zijn smaak en mening...
en met 4*4 moet snel leren rijden
Comment
-
Ik vind het echt wel een goed seizoen. Er zijn terug wat autotestjes, nieuwe wagens worden nog eens lekker in beeld gebracht etc..Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment