Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
    vanavond op BBC2 en HD proberen Clarkson, Hammond en May om voor eens en altijd een oplossing te vinden voor de sneeuwval die elk jaar in Engeland het verkeer platlegt. Daartoe knutselen ze wat en gaan ze even naar Noorwegen heen en weer. Verder jaagt Jeremy de Audi RS5 en de nieuwste BMW M3 over het TopGear-circuit, en verschijnt er een nogal verrassende gast in de reasonably priced car.
    Audi RS5

Comment

• Amber Heard

Comment

• Knappe madam

Comment

• Precies wel een felle madam

Nice!

Comment

• Aflevering van vanavond : 2/10.

Comment

• dat trok idd op niks, soms vraag ik mij af voor welk publiek ze dat maken (bv: die man die in brand schoot, enz.. )

hopelijk volgende week beter!

Comment

• Vond het nog wel goed eigenlijk

Toen Jeremy voor de tweede keer in de sneeuw dook
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• wa een zever van de rs5
                  iedereen zegt da hij beter rijd en doet zelf powersliding mee...
                  en hy heeft pure onderstuur

Comment

• Heb het na de test rs vs m 3 verzet, ze houden niet van Audi test ze dan gewoon niet....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chemistry 83 Bekijk Berichten
                      Heb het na de test rs vs m 3 verzet, ze houden niet van Audi test ze dan gewoon niet....
                      Ik heb echter altijd het gevoel gehad dat Clarkson helemaal niet van BMW moet hebben .

Alleen mercedes kan goed scoren bij hem.

Aflevering van gisteren vond ik een van de minste. Topgear is al veel langer meer autoshow dan informatief autoprogramma, en dat vind ik op zich nog niet zo erg, maar gisteren was het element auto toch wel ver te zoeken (op het duel m3 - rs5 na dan).

Comment

• Top Gear season 16 episode 5

Voor degene die de aflevering van gisteren gemist hebben of willen opnieuw willen zien kunnen dit nu op Autodoubt.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichten
                          wa een zever van de rs5
                          iedereen zegt da hij beter rijd en doet zelf powersliding mee...
                          en hy heeft pure onderstuur

Bij EVO kwam hij toch ook als wat teleurstellend uit de vergelijking met de M3,Lexus IS-F en de C63 AMG.
                          Misschien hebben de huidige Audi´s toch nog niet zoveel
                          overstuurkarakter als ze ons beloven.

Mij verbaasd het dat ze in hun "news" niets over de beschuldigingen van Harris uitkraamden,toen ze over die Ferrari F150 bezigwaren.

.

Comment

• mss als zij er nog meer rukbaarheid aan geven dan zal ferrari geen modellen meer langs top gear sturen..
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autodoubt Bekijk Berichten
                              Voor degene die de aflevering van gisteren gemist hebben of willen opnieuw willen zien kunnen dit nu op Autodoubt.be

http://autodoubt.be/top-gear-season-16-episode-5/

Nooit angst dat de BBC achter u aan gaat zitten?

Comment

• Magere aflevering gisteren. Ik ben niet zo voor landbouwmachines, jammer genoeg was 3/4de van het programma niet anders als dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Nooit angst dat de BBC achter u aan gaat zitten?
                                  ²²²²²²²²²

Comment

• Fantastische aflevering! Zalige snoekduik in de sneeuw Altijd dat gezever van het is niet informatief. Jongens toch, lees dan een autowereld of autogids. Iedereen weet nu ondertussen al dat het informatieniveau laag is. Maar om er dan hier iedere week terug over te komen zagen....Dat ze in Ingolstadt neuten ok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                      Bij EVO kwam hij toch ook als wat teleurstellend uit de vergelijking met de M3,Lexus IS-F en de C63 AMG.
                                      Misschien hebben de huidige Audi´s toch nog niet zoveel
                                      overstuurkarakter als ze ons beloven.

Mij verbaasd het dat ze in hun "news" niets over de beschuldigingen van Harris uitkraamden,toen ze over die Ferrari F150 bezigwaren.

.
                                      hmm ik weet niet.
                                      in fifth gear enzo geve ze allemaal eerlijk toe da hy beter rijdt en een vele betere rijeigenschappe heeft... maarja iedereen zo zijn smaak en mening...
                                      en met 4*4 moet snel leren rijden

Comment

• Ik vind het een geniaal idee om landbouwvoertuigen om te bouwen voor 's winters zout te strooien of sneeuw te ruimen of whatever. Ik kan geen enkel nadeel bedenken.

Comment

• Ik vind het echt wel een goed seizoen. Er zijn terug wat autotestjes, nieuwe wagens worden nog eens lekker in beeld gebracht etc..
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X