Gisteren gekeken en ik vond er echt niks speciaals aan. Hun ideeen zijn hopelijk niet opgebruikt. Het leken soms wel onnozele kinderen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Lol lachen hè die eerste afleveringen 'k Vond het weer een goeike, heel 't seizoen kan me eigenlijk weer bekoren. Alleen is't jammer dat het speciale van die challenges verdwenen is, 't is elke week van dat nu. Blijft toch mijn all time favoriet autoprogramma hoor, 'k kan alle afleveringen blijven bekijken, en 'k zit elke zondag om 9u klaar in mijne zetel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=fy5kR...eature=related
de aller eerste aflevering van new top gear. staat mss 20 man binnen en nu zit het er stampvol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=fy5kR...eature=related
de aller eerste aflevering van new top gear. staat mss 20 man binnen en nu zit het er stampvol
Vanaf seizoen is May erbij gekomen zeker? En toen was het echt geniaal. Tot en met seizoen 6-7 ofzo, dat waren de beste.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenEerste seizoen vond ik niet zo super. Die dikzak met zijn koopjes enzo...
Vanaf seizoen is May erbij gekomen zeker? En toen was het echt geniaal. Tot en met seizoen 6-7 ofzo, dat waren de beste.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenik dacht seizoen 3 of 4. zijn eerste filmpje ging over de Rolls die hij net had gekocht.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk vond het een erg zwakke aflevering (heb ze zelfs niet afgekeken )
En dan zetten ze daar een mooi ding op de sofa maar is ze verschrikkelijk saai.
Joepie!
en dat ze met een automaat op 't circuit moest (kon je duidelijk zien/horen)
Comment
-
top gear is toch niet meer wat t was 3 a 4 jaar geleden, echte tests, nu draait t uit op sensatie en minder op de dagelijkse betaalbare auto, dat met die e30 s kon leuk worden maar dan verneuken ze het programma helemaalToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtentop gear is toch niet meer wat t was 3 a 4 jaar geleden, echte tests, nu draait t uit op sensatie en minder op de dagelijkse betaalbare auto, dat met die e30 s kon leuk worden maar dan verneuken ze het programma helemaal
"Now we get quite a lot of complaints that we don't feature enough affordable cars on the show......so we'll kick off tonight with the cheapest Ferrari of them all!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtentop gear is toch niet meer wat t was 3 a 4 jaar geleden, echte tests, nu draait t uit op sensatie en minder op de dagelijkse betaalbare auto, dat met die e30 s kon leuk worden maar dan verneuken ze het programma helemaalBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenamaai nog nie
Comment
Comment