Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren gekeken en ik vond er echt niks speciaals aan. Hun ideeen zijn hopelijk niet opgebruikt. Het leken soms wel onnozele kinderen.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

de aller eerste aflevering van new top gear. staat mss 20 man binnen en nu zit het er stampvol
      BMW X5 45e

Comment

• Lol lachen hè die eerste afleveringen 'k Vond het weer een goeike, heel 't seizoen kan me eigenlijk weer bekoren. Alleen is't jammer dat het speciale van die challenges verdwenen is, 't is elke week van dat nu. Blijft toch mijn all time favoriet autoprogramma hoor, 'k kan alle afleveringen blijven bekijken, en 'k zit elke zondag om 9u klaar in mijne zetel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          http://www.youtube.com/watch?v=fy5kR...eature=related

de aller eerste aflevering van new top gear. staat mss 20 man binnen en nu zit het er stampvol
          ik vind die beter dan die van nu..

Comment

• Ik vond het een erg zwakke aflevering (heb ze zelfs niet afgekeken )
            En dan zetten ze daar een mooi ding op de sofa maar is ze verschrikkelijk saai.
            Joepie!

Comment

• De M3 review was best nog goed imo, maar de rest van het programma was echt

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=fy5kR...eature=related

Eerste seizoen vond ik niet zo super. Die dikzak met zijn koopjes enzo...
                Vanaf seizoen is May erbij gekomen zeker? En toen was het echt geniaal. Tot en met seizoen 6-7 ofzo, dat waren de beste.
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik vond het geen slechte aflevering, enkel die maaidorser kon spectaculairder. Nu was er te veel getruceerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Eerste seizoen vond ik niet zo super. Die dikzak met zijn koopjes enzo...
                    Vanaf seizoen is May erbij gekomen zeker? En toen was het echt geniaal. Tot en met seizoen 6-7 ofzo, dat waren de beste.
                    ik dacht seizoen 3 of 4. zijn eerste filmpje ging over de Rolls die hij net had gekocht.
                    BMW X5 45e

Comment

ik dacht seizoen 3 of 4. zijn eerste filmpje ging over de Rolls die hij net had gekocht.
                      Dat is seizoen 2 afl 1, juist gechecked
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Ik vond het een erg zwakke aflevering (heb ze zelfs niet afgekeken )
                        En dan zetten ze daar een mooi ding op de sofa maar is ze verschrikkelijk saai.
                        Joepie!
                        lekker kind idd, alleen spijtig dat er niet zoveel interessants uitkwam

en dat ze met een automaat op 't circuit moest (kon je duidelijk zien/horen)

Comment

• Sorry maar wat een lekker wijf

Comment

• Fak ja, op sommige foto's niet, maar zoals ze daar zat... En ze rijdt met een Mustang.
                            Veel beter wordt het toch niet?

Comment

• top gear is toch niet meer wat t was 3 a 4 jaar geleden, echte tests, nu draait t uit op sensatie en minder op de dagelijkse betaalbare auto, dat met die e30 s kon leuk worden maar dan verneuken ze het programma helemaal
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                                Knappe madam
                                amaai nog nie

1991 Audi S2 coupe
                                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  top gear is toch niet meer wat t was 3 a 4 jaar geleden, echte tests, nu draait t uit op sensatie en minder op de dagelijkse betaalbare auto, dat met die e30 s kon leuk worden maar dan verneuken ze het programma helemaal

"Now we get quite a lot of complaints that we don't feature enough affordable cars on the show......so we'll kick off tonight with the cheapest Ferrari of them all!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    top gear is toch niet meer wat t was 3 a 4 jaar geleden, echte tests, nu draait t uit op sensatie en minder op de dagelijkse betaalbare auto, dat met die e30 s kon leuk worden maar dan verneuken ze het programma helemaal
                                    Wilt ge echte test, dan kunt ge beter naar Fifth gear zien.Top gear is meer meer een entertainingsprogramma aan het worden waar af en toe is een auto in langs komt. Al hebben ze af en toe laten zien dat ze ook serieus kunnen zijn ( senna filmpje), en dat mag er wel eens meer in voorkomen.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                                      amaai nog nie

http://en.wikipedia.org/wiki/Amber_Heard slim is ze wel niet, maar wie verlangt dat nu ook ...

Comment

• Niets mis met een dom kind, dat maakt het allemaal wat gemakkelijker

Edith zegt: Ganz geil!
                                        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• goeikoop in onderdelen en onderhoud zal ze ook wel niet zijn
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X