De F40 blijft een iconische wagen uit de jaren '80
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNow using cruisecontrol at Audi following distance.
Comment
-
Vroeger was dat BMW following distance, waar is de credit?
De "race" was best saai, hun vorige races vond ik altijd prachtig om te zien, nu wast veel te hard op het gemakOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
E30 M3Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenVroeger was dat BMW following distance, waar is de credit?
De "race" was best saai, hun vorige races vond ik altijd prachtig om te zien, nu wast veel te hard op het gemak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZonet de dvd "Soul Cars" in mijn brievenbus gevonden (jaja, hier leveren ze ook op zondag)
Ziet er leuk uit, straks eens zien!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk heb hem ook besteld. Kan niet wachten!
Comment
-
Is dat nu gewoon een compilatie van oude afleveringen over Iraliaanse rammelketels?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Goh, die aflevering met die Alfa's is echt wel leuk maar hebben we al gezien hè. Ik verwachtte nieuw materiaal...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenVanavond voor Top Gear (om 19u):
The Real Italian Job: James Martin's Mille Miglia
Ik heb deze al gezien, is echt een zalig auto-moment!
Merci voor de tip, DDke!
Comment
-
Comment
-
straks op BBC2 en HD aflevering 1 uit seizoen 14, waarin onze drie vrienden met een Aston Martin DBS Volante, Ferrari California en Lamborghini Gallardo Spyder op zoek gaan naar de beste weg van Roemenië. Ook test James samen met The Stig de Mercedes S63 AMG en de BMW 760Li op het TopGear-circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenOp aanraden ook maar eens de digicorder hierop geprogrammeerd. Dat was mooie televisie. Ik kreeg goesting om zelf mee te gaan doen aan de Mille Miglia, enkel heb ik het geld er (nog) niet voor.
Merci voor de tip, DDke!
Hij had voor minder geld een even betrouwbare wagen kunnen vinden die ook geselecteerd zou zijn.
Comment
Comment