Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de mannen van top gear hebben toch een klein foutje gemaakt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichten
      de mannen van top gear hebben toch een klein foutje gemaakt....

Ik was het ook aan het denken

Anyways, vond het maar een domme aflevering Die trip met die hot hatches leerde je dus niets over...

Een 500C sneller dan een Clio RS CUP, right Beetje teveel entertainment.

Comment

• Saaie aflevering, heb ze zelf niet uitgekeken...

Comment

• Ik vond het en fijne aflevering! May was zo spot on over de nurburgring hè
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik vond het ook een fijne aflevering. Ik probeer de lat niet te hoog te leggen en te genieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
              Ik vond het en fijne aflevering! May was zo spot on over de nurburgring hè
              Daar had ie zeker een punt. is iets wat hij in zijn columns al vaak aangehaald heeft.

Comment

• Ze zijn de Tron Legacy soundtrack wel heel erg aan het uitmelken. Vorige week in elk stukje, en deze week weer in het deel met de Aston.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Daar had ie zeker een punt. is iets wat hij in zijn columns al vaak aangehaald heeft.
                  Wat zei hij nu uiteindelijk, heb te laat ingeschakeld... heb nog net begrepen dat moest hij tijdens de oorlog een bommenwerper hebben gevlogen, hij om de 10min de Ring zou gebombardeerd hebben

Hetgeen eraan vooraf ging heb ik gemist... wat is May's probleem met de Ring?
                  Porsche 996 GT3 RS
                  Porsche 964 RS
                  BMW ///M3 e30
                  Mercedes c250 CDI AMG
                  www.flamebox.be

Comment

Anyways, vond het maar een domme aflevering Die trip met die hot hatches leerde je dus niets over...

²

Was er ook wel in teleurgesteld, was toch een interessante test geweest om de drie eens vergeleken te zien.

Comment

Zo zie je maar dat de invloed van de chauffeur groot is he

Clio zal ook wel sneller zijn dan die DS3.

Ben wel teleurgesteld over de virage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                        ²

Was er ook wel in teleurgesteld, was toch een interessante test geweest om de drie eens vergeleken te zien.
                        CAPTAIN SLOW
                        Ga naar fifth gear gaan kijken als je wil weten hoe een auto rijdt.

Een auto kan je niet vergelijken op tv.
                        Als je met een paar verschillende auto's al eens gereden hebt weet je dat

Comment

• Al ergens te zien online?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lorenzlorenz Bekijk Berichten
                            Al ergens te zien online?
                            Bij deze:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                              thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                Wat zei hij nu uiteindelijk, heb te laat ingeschakeld... heb nog net begrepen dat moest hij tijdens de oorlog een bommenwerper hebben gevlogen, hij om de 10min de Ring zou gebombardeerd hebben

Hetgeen eraan vooraf ging heb ik gemist... wat is May's probleem met de Ring?
                                Hij hekelde het feit dat Aston wederom een, zijn inziens, pointless model gemaakt heeft. Iets wat tussen de DB9 en DBS inligt. Iets wat eigenlijk meer een comfortabele hogesnelheidscruiser had moeten zijn.

Toen hij ermee op een normale weg reed, werd hij deftig dooreengeschudt.

Hij vond dus dat ze er teveel een sportwagen hadden van gemaakt, iets waar aan constructeur de dag van vandaag niet van onderuit kan, puur omdat ze alles willen meten ahv die "verdomde" nurburgring

Hij zei dat ze de Aston Vantage N400 ( of wat is het daar ) en de DBS al hebben, waarom dan NOG een nurburgring- kar maken.

Comment

• Ja, bij de 2de america aflevering had hij de cadillac STS-V(?) mee, hij vond dat geen echte caddy zoals het hoort omdat die over de ring bijna zo snel was als de M5, dat paste niet bij het imago van Caddilac.

Nadien gingen ze de achterbaantjes verkennen en was hij er vol lof over
                                  BMW X5 45e

Comment

• thanks voor de uitleg... én je kan hem geen ongelijk geven
                                    Porsche 996 GT3 RS
                                    Porsche 964 RS
                                    BMW ///M3 e30
                                    Mercedes c250 CDI AMG
                                    www.flamebox.be

Comment

• straks kijken de heren welke ge-wel-dige tweedehands auto's je allemaal kunt kopen voor de prijs van de goedkoopste nieuwe auto. In Engeland is dat de Nissan Pixo voor 6.995 pond. Ook rijdt Jeremy met de nieuwe Range Rover Evoque door Death Valley, en chauffeurt ie meteen een bekende wereldster door Las Vegas met het stijlvolle karretje. Bovendien gaan we deze week wél de McLaren MP4-12C testen (vorige week een valse start), en ontvangen we in de schappelijk geprijsde auto niemand minder dan F1-wereldkampioen Sebastian Vettel!
                                      1991 Audi S2 coupe
                                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Leuke aflevering!

Comment

• Man dat was een zalige aflevering !
                                          Ik vond die RX-8 al straf, maar die CL 600 was nog veel zotter
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X