Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    ik vind het eigenlijk een saaie auto
    Hij doet mij ook niets. Ondanks zijn snelheid en efficiëntie lijkt het mij zo een emotieloze auto. Als ik de reacties hier lees was dat ook Clarksons conclusie?

Ik ga de aflevering nu bekijken

Comment

• Plezante aflevering, die vergelijking tss pixo en tweedehands moet je niet letterlijk nemen, ze bedoelen gewoon dat je voor de prijs van een nieuwe dikwijls een betere/dikkere kar kan kopen... Die mclaren is idd zielloos en vind het ook echt raar dat ie seconden sneller is dan de 458. Zeer leuke RPC, vettel is the fastest. 62 year old Brazillian zal niet blij zijn en mag zn tshirt weggooien.

Comment

• Nu wil ik een 850

Comment

• leuke aflevering.
          erg zielloos is 1:16.2 niet .
          Clarkson zei gewoon dat mclaren update's doet aan de auto.
          Vettel met de beste tijd , het tweedehands avontuur en de verrassende Evoque.

Comment

• Een goede Top Gear aflevering, was een tijdje geleden voor mij persoonlijk. Echt genoten van deze. Man man die CL600 En zo zalig die telefoons nog met draad
            Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
            Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
            BMW 320d
            Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
              Een goede Top Gear aflevering, was een tijdje geleden voor mij persoonlijk. Echt genoten van deze.
              het was idd lang geleden dat het meer draaide om de geteste wagens, dan om het entertainement...

Ben wel wat jaloers op de 25-30 jarige UK'ers als ge ziet wat die mannen daar kunnen kopen voor quasi geen geld: RX8, IS 2000, Impreza

Interview met vettel was ook wel goe, fijne gast!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
                Ben wel wat jaloers op de 25-30 jarige UK'ers als ge ziet wat die mannen daar kunnen kopen voor quasi geen geld: RX8, IS 2000, Impreza
                Tenzij RHD echt stoort kan je die daar gaan kopen en invoeren naar BE, dus geen reden om jaloers te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                  Tenzij RHD echt stoort kan je die daar gaan kopen en invoeren naar BE, dus geen reden om jaloers te zijn
                  Mij zou dat wel storen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Mij zou dat wel storen
                    In de praktijk schijnt dat heel goed meetevallen, tenminste dat is wat RHD eigenaars me vertellen die permanent op het vaste continent rondkarren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                      In de praktijk schijnt dat heel goed meetevallen, tenminste dat is wat RHD eigenaars me vertellen die permanent op het vaste continent rondkarren.
                      Dat is omdat ze niet anders durven. Je gaat niet toegeven dat je een kapitale fout hebt gemaakt he

Comment

• vooral schakelen zou me storen denk ik, anders stond hier al lang een rhd op de oprit
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                          vooral schakelen zou me storen denk ik, anders stond hier al lang een rhd op de oprit
                          Dat went naar het schijnt heel snel. Alleen inhalen is iets lastiger omdat je pas voor je kan kijken als je al volledig op het andere rijvak zit, flitspalen zie je wat moeilijker staan, en een ticketje nemen zonder passagier bij gaat niet.

De reden dat er bij mij nog geen rhd voor de deur staat is omdat ik schrik heb er nadien niet vanaf te geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                            Dat went naar het schijnt heel snel. Alleen inhalen is iets lastiger omdat je pas voor je kan kijken als je al volledig op het andere rijvak zit, flitspalen zie je wat moeilijker staan, en een ticketje nemen zonder passagier bij gaat niet.

De reden dat er bij mij nog geen rhd voor de deur staat is omdat ik schrik heb er nadien niet vanaf te geraken.
                            Je kan ze niet beter zien staan dan wanneer je rechts zit, denk ik zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                              Je kan ze niet beter zien staan dan wanneer je rechts zit, denk ik zo.
                              Dacht ik ook, moet wel sukkelen zijn met parkeergarages X'D

Comment

• Ik heb gisteren ook gekeken naar de aflevering van vorige zondag en het was inderdaad een goede aflevering.

Ik vind het wel vreemd dat niemand hier het volgende heeft opgemerkt: het item over die BMW 850 en de Merc CL600 is vrijwel volledig gepikt van Fifth Gear. Zijn hebben een tijd geleden ook eens een gelijkaardige reportage gedaan maar ze gebruikten toen dacht ik twee dezelfde bmw's 325i's zonder de vergelijking te maken met een nieuwe wagen... Bij Top Gear kunnen ze het natuurlijk wel beter brengen met hun onnavolgbare fratsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Ik heb gisteren ook gekeken naar de aflevering van vorige zondag en het was inderdaad een goede aflevering.

Ik vind het wel vreemd dat niemand hier het volgende heeft opgemerkt: het item over die BMW 850 en de Merc CL600 is vrijwel volledig gepikt van Fifth Gear. Zijn hebben een tijd geleden ook eens een gelijkaardige reportage gedaan maar ze gebruikten toen dacht ik twee dezelfde bmw's 325i's zonder de vergelijking te maken met een nieuwe wagen... Bij Top Gear kunnen ze het natuurlijk wel beter brengen met hun onnavolgbare fratsen
                                  Top Gear heeft zo vorig jaar toch ook eens iets gedaan met 3 E30 325i's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Top Gear heeft zo vorig jaar toch ook eens iets gedaan met 3 E30 325i's?

Ow juist, ik dacht dat het Fifth Gear was. Foutje van mij dus. Ze hebben zichzelf gekopieerd dus

Comment

• Dat waren toch totaal andere reportages?

Eentje als onderliggende boodschap: geen 2 occasies zijn hetzelfde
                                      Eentje als onderliggende boodschap: voor een beperkt budget zijn ook dikke karren te krijgen

Comment

• straks op BBC2 en BBC HD een gloednieuwe aflevering van TopGear! Hierin zien we Jeremy de brute Jaguar XKR-S vergelijken met de Nissan GT-R, die tegenwoordig een lading extra pk's meekrijgt. Ook proberen de drie heren een nieuw soort trein te verzinnen, bestaande uit een auto en een hoop caravans op rails. Succes verzekerd. In de schappelijk geprijsde auto verwelkomen we deze week Mr Bean-ster en autogek bij uitstek, Rowan Atkinson.
                                        1991 Audi S2 coupe
                                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• De tijd van die GT-R.

Comment

Working...
                                          X