Oorspronkelijk geplaatst door krikkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
-
in washinton DC zou ik uitblijven precies
tegen dan is men dochter 13, moet lukken wel me den auto, ik krijg gene moto van t bazinnekeToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenin washinton DC zou ik uitblijven precies
Niet teveel van bepaalde plekken afwijken, of ge komt in zo een buurt
In Manhattan is dat ook, net zoals in San Francisco, en ook in Vegas
Trust me, heb dat zelf ervaren
En Los Angeles, dat IS een achterbuurt, daar moet ge helemaal wegblijven
Comment
-
Idd, LA is geen lachertje wat verkeer betreft ... San Francisco moet je wat gewoon worden, is een echte 'grid' waarover je je bestemming moet zoeken, maar met een gps lukt alles.
Vooral grappig hoe steil die straten ginder zijn.
Vegas ... tjah, dat is binnenrijden en rechtstreeks naar je hotel, auto laten parkeren en al de rest te voet doen. De enige reden die ik zie om (als toerist) daar te rijden, is om wat show te verkopen op de strip, maar dan liefst met een dikke bak
Uiteindelijk, als je het verkeer hier in Belgenland gewoon bent, vond ik het nog chillen ginderachter ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenstraks om 19u50 op BBC2 en BBC HD, volgt de Amerikaanse supercar-roadtrip: met de Mercedes SLS AMG, de Porsche 911 GT3 RS en de Ferrari 458 Italia reizen de 3 langs de oostkust van de VS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenShit, te laat gezien.
TOCH?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenc'mon als je het echt volgt dan heb je het al gezien ^^ dit is een herhaling
TOCH?
Dit is de enige aflevering sinds "het nieuwe Top Gear" dat ik nog niet gezien heb.
Wel al eens op internet gezocht en je vindt de aflevering maar de kwaliteit is van mijn voeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenDeze heb ik ook nog niet gezien denk ik.
De USA special was toch met die tweedehands Amerikaanse bakken?
In da tankstation... 'right, I'm calling the boys'
- met die oude bakken
- met een Corvette ZR1, Cadillac CTS-V en Dodge Challenger
- en deze van dit weekend met een Porsche 997 GT3 RS, Ferrari 458 en Mercedes SLS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenEfkes youtube gekeken en ze hebben die aflevering weldegelijk al op bbc2 getoond..
Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk terug?
Comment
-
Zo'n Jensen Interceptor...
Hmmmmm !
Jammer dat ie een beetje slordig is samengesteld, maar de uitstraling...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenEfkes youtube gekeken en ze hebben die aflevering weldegelijk al op bbc2 getoond..
Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk terug?
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk had ze nog niet gezien Die aflevering is vorig jaar uitgekomen enkele weken voor het nieuwe seizoen begon en ik was toen ook al te laat
Dit is de enige aflevering sinds "het nieuwe Top Gear" dat ik nog niet gezien heb.
Wel al eens op internet gezocht en je vindt de aflevering maar de kwaliteit is van mijn voeten.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWanneer komt in Belgie die kerstmis speciaal op TV ?
Comment
Comment