Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    was een fantastische aflevering, is nog steeds men droom us of a doorkruisen me ne dikke bak, zal wel pas binnen 10 jaar zijn, vrouw wil niet naar us of a en blijft dus voor de stoof, hopelijk heeft men dochter er zin in tegen dan
    Collega van mij trekt er alle 3 jaar voor 3weken op uit met 1 van zijn kinderen. Vanaf hun 12 jaar. 3 weken weg met de moto (een oldi). Die zet hij eerst op de boot en ze vliegen dan een maand later achter. Hij heeft al Canada gedaan en Amerika. Heerlijke verhalen brengt die man altijd mee!
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• in washinton DC zou ik uitblijven precies
      tegen dan is men dochter 13, moet lukken wel me den auto, ik krijg gene moto van t bazinneke
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
        in washinton DC zou ik uitblijven precies
        Da's in elke Amerikaanse stad zo hoor

Niet teveel van bepaalde plekken afwijken, of ge komt in zo een buurt
        In Manhattan is dat ook, net zoals in San Francisco, en ook in Vegas

Trust me, heb dat zelf ervaren

En Los Angeles, dat IS een achterbuurt, daar moet ge helemaal wegblijven

Comment

• Idd, LA is geen lachertje wat verkeer betreft ... San Francisco moet je wat gewoon worden, is een echte 'grid' waarover je je bestemming moet zoeken, maar met een gps lukt alles.
          Vooral grappig hoe steil die straten ginder zijn.

Vegas ... tjah, dat is binnenrijden en rechtstreeks naar je hotel, auto laten parkeren en al de rest te voet doen. De enige reden die ik zie om (als toerist) daar te rijden, is om wat show te verkopen op de strip, maar dan liefst met een dikke bak

Uiteindelijk, als je het verkeer hier in Belgenland gewoon bent, vond ik het nog chillen ginderachter ...

Comment

• SF wil ik ook wel zien, gewoon al voor de weg, zaterdag in wheeler dealers geraakte die chevy amper omhoog, lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
              straks om 19u50 op BBC2 en BBC HD, volgt de Amerikaanse supercar-roadtrip: met de Mercedes SLS AMG, de Porsche 911 GT3 RS en de Ferrari 458 Italia reizen de 3 langs de oostkust van de VS.
              Shit, te laat gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Shit, te laat gezien.
                c'mon als je het echt volgt dan heb je het al gezien ^^ dit is een herhaling
                TOCH?

Comment

• ik had hem nog niet gezien en aangezien ze 28 december opgaven voor de volgende episode, zal hij wel nieuw zijn

Comment

• Deze heb ik ook nog niet gezien denk ik.
                    De USA special was toch met die tweedehands Amerikaanse bakken?

In da tankstation... 'right, I'm calling the boys'

Comment

• Efkes youtube gekeken en ze hebben die aflevering weldegelijk al op bbc2 getoond..

Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk terug?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        c'mon als je het echt volgt dan heb je het al gezien ^^ dit is een herhaling
                        TOCH?
                        Ik had ze nog niet gezien Die aflevering is vorig jaar uitgekomen enkele weken voor het nieuwe seizoen begon en ik was toen ook al te laat
                        Dit is de enige aflevering sinds "het nieuwe Top Gear" dat ik nog niet gezien heb.
                        Wel al eens op internet gezocht en je vindt de aflevering maar de kwaliteit is van mijn voeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                          Deze heb ik ook nog niet gezien denk ik.
                          De USA special was toch met die tweedehands Amerikaanse bakken?

In da tankstation... 'right, I'm calling the boys'
                          Er zijn er nu al 3:
                          - met die oude bakken
                          - met een Corvette ZR1, Cadillac CTS-V en Dodge Challenger
                          - en deze van dit weekend met een Porsche 997 GT3 RS, Ferrari 458 en Mercedes SLS

Comment

Efkes youtube gekeken en ze hebben die aflevering weldegelijk al op bbc2 getoond..

Ik dacht in januari. Vlak na de kerstspecial of rond die periode.

Comment

• Heb net gezien dat de USA special met de Porsche, Merc en Ferrari op Ma 26.12 uitgezonden wordt op Canvas.

Comment

• Zo'n Jensen Interceptor...

Hmmmmm !

Jammer dat ie een beetje slordig is samengesteld, maar de uitstraling...
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• http://www.topgear.com/uk/tv-show/series-15

Comment

Efkes youtube gekeken en ze hebben die aflevering weldegelijk al op bbc2 getoond..

in januari begint het echte nieuwe seizoen. op 28 december is het de x mass special:
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    Ik had ze nog niet gezien Die aflevering is vorig jaar uitgekomen enkele weken voor het nieuwe seizoen begon en ik was toen ook al te laat
                                    Dit is de enige aflevering sinds "het nieuwe Top Gear" dat ik nog niet gezien heb.
                                    Wel al eens op internet gezocht en je vindt de aflevering maar de kwaliteit is van mijn voeten.
                                    www.finalgear.com
                                    BMW X5 45e

Comment

• Wanneer komt in Belgie die kerstmis speciaal op TV ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Wanneer komt in Belgie die kerstmis speciaal op TV ?
                                        Kijk gewoon op de BBC?

Comment

• Om 22h is het Top Gear op Canvas.

Comment

Working...
                                          X