Deze week krijg ik bericht om naar de opnames te gaan zien van top gear. 7 maart is de opnamedag.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Top Gear trailer van seizoen 18 geeft al een klein voorsmaakje van wat zal komen!
http://carblog.be/trailer-top-gear-seizoen-18
+ YouTube Video
Comment
-
Zondag beginnen ze er terug mee.
Motoring show. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May head to Italy for a supercar shootout featuring the Lamborghini Aventador, the McLaren MP4-12C and the Noble M600.
Their trip starts at the incredible Nardo test track, a facility so massive it is visible from space, before heading north for a nerve-wracking drive around the centre of Rome. The journey concludes at the legendary Imola circuit, a track challenging enough to have embarrassed many an F1 driver, with a timed challenge against the incredible skills of the Stig.
Back in the studio, the presenters look forward to some car highlights of 2012 and another top celebrity guest takes the wheel of the Reasonably Priced Car.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDeze week krijg ik bericht om naar de opnames te gaan zien van top gear. 7 maart is de opnamedag.
Comment
-
De McLaren en de Noble mogen dan de Lamborghini op bijna alle gebied kloppen.
Als het jou centen zijn wat koop je dan,kijk je naar wat een wagen kan (op dit niveau) of val je uiteindelijk gewoon voor de looks.
Op dat gebied heeft de Avantador geen enkele tegenstand meer,zeker niet van die 2.
Comment
-
Prachtige aflevering na de zéér teleurstellende India-special! Hopelijk worden de volgende afleveringen van hetzelfde niveau!
Eén grote opmerking: die Will.I.Am (of hie je het ook schrijft?!) is toch wel echt "full of shit", zenne ... Hij die een eigen auto ontwerpt???? En die dan nog ontwerpt "in the ghetto"???? Iedereen die een beetje iets van auto's kent, ziet toch direkt dat deze wagen gebaseerd is op een DeLorean (en ik kan het weten ). Dit is verre van een "eigen" auto: hij heeft gewoon een DeLorean genomen en 'em volgehangen met "tupperware" onderdelen die van West Coast Customs afwezig zijn.Hij had nochtans vermeld in het interview dat hij een DeLorean-fan is; waarom geeft hij het dan niet toe dat hij zijn auto daarop gebaseerd heeft?
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk BerichtenJup twas een goei aflevering. Die koppeling van die nobel was echt fucked up.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenwaarschijnlijk direct van een stock xc90 versnellingsbak gepakt, zag me er niet echt een speciale plaat uit voor al dat koppel
Comment
Comment