Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vond het een schitterende aflevering, zeker het saab stuk SCHITTEREND gewoon. Zoals eerder aangehaald zeer spijtig dat ze die 2 mooie classic's daar gesloopt hebben.

Comment

• Verdorie inderdaad ja!!
      Toen ik die e30 ondersteboven zag hangen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        Verdorie inderdaad ja!!
        Toen ik die e30 ondersteboven zag hangen..
        Hopelijk hebben ze op z'n minst het blok eruit gehaald, als het nog in degelijke staat was! Maar ik vrees ervoor....

Comment

• Ik vond het ook een leuke aflevering. Dat stuk van SAAB was idd leuk
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Is enkel in Amerika te zien op tv.
            ik heb het al eens gezien op BBC 3 ( satelliet ) maar nu vind ik het niet meer in hun EPG
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Miguel J Bekijk Berichten
              Hopelijk hebben ze op z'n minst het blok eruit gehaald, als het nog in degelijke staat was! Maar ik vrees ervoor....
              ik denk het wel anders zou hem zou mooi horizontaal niet vallen maar neus eerst (meen ik mij te herinneren)

Comment

• Top gear usa season 3 aflevering 3:
                - Wat is de slechtste auto in Amerika: Suzuki Samurai, Chevrolet Corvair of de Ford Pinto?
                - klein testje van de Arial Atom
                - Big star small car: Joe mantegna, bekend van Criminal minds, the Godfather, the simpsons movie.
                BMW X5 45e

Comment

• Vanavond om 21 uur op BBC2:
                  Jeremy, Richard en James rijden naar het racecircuit van Donington Park in drie bolides, de KTM X-Bow, de Morgan Three Wheeler en de Caterham R500. Jeremy speelt de 'Battle of Britain' na met een onwaarschijnlijke versie van een Bentley en een vuurspuwende BMW. Gast: Blur-bassist en professioneel kaasmaker Alex James.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• klinkt goed!
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ben eigenlijk benieuwd naar de topgear test van de F10 m5 of is deze al geweest?
                      En aub geen test tegen een audi rs op een nat circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Ben eigenlijk benieuwd naar de topgear test van de F10 m5 of is deze al geweest?
                        En aub geen test tegen een audi rs op een nat circuit.
                        die test komt volgende week
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                          die test komt volgende week
                          Ahh ok merci . F1 piloot Kimi Raikkonen komt ook volgende week.

Comment

• james zijn rijdersbril die op zijn gezicht knalt terwijl hij 'losers' naar de andere roept/gebaart --> hilarisch
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                              james zijn rijdersbril die op zijn gezicht knalt terwijl hij 'losers' naar de andere roept/gebaart --> hilarisch
                              Inderdaad, was wel nog een leuke aflevering!!

Comment

• Ik heb ergens een woensdagavond eens herhaling van topgear gezien.. op bbc

Comment

• De laatste aflevering was een zalige, hilarische, epische episode. Precies zoals Top Gear moet zijn.

Comment

• In the conclusion of the show's 18th series, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May set out to discover if they can go motor racing for less than it costs to play golf. There is also a double helping of guests, with rock star Slash and F1 driver Kimi Raikkonen - who has returned to the grid after two years in other motor sports - taking to the track in Reasonably Priced Cars. Meanwhile, Richard gets behind the wheel of the new BMW M5, which is powered by a twin-turbo V8 engine instead of the high-revving V10 of its predecessor. Last in the series
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Weeral een schitterende aflevering van gisteren gezien. Je zou er gewoonweg zelf door willen gaan rallycrossen...

Comment

• Ligt het aan mij of is het laatste seizoen echt véél beter dan de voorgaande?

Comment

• Raikkonen had blijkbaar wel twee "Reasonably Priced Cars" nodig om zijn ronde te rijden.

Comment

Working...
                                          X