Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    vanaf volgende zaterdag top gear USA op discovery channel
    zeker van ? bij mij staat fifth gear in de EPG , maar to gear USA vind ik toch niet se
    1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Zopas eens gekeken nnaar top gear usa van gisteren. Man man man, hoe slaapverwekkend kan je een autoprogramma maken? Ik ben gestopt met kijken bij Buzz Aldrin omdat ik in slaap dreigde te vallen.

Comment

• was idd een belachelijke aflevering
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Zopas eens gekeken nnaar top gear usa van gisteren. Man man man, hoe slaapverwekkend kan je een autoprogramma maken? Ik ben gestopt met kijken bij Buzz Aldrin omdat ik in slaap dreigde te vallen.
          op welke zender ? welk uur ?
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• daarnet toevallig op canvas nog eens het saab-stukje gezien
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• idd ik ook, heb 2 9000's gehad en is toch een ondergewaardeerde auto, vooral de aero. Spijtige zaak, ooit koop ik me nog is een viggen of een cabrio
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• net gekeken op canvas , raar toch dat ze de ene week ``the news`` eruit knippen en de andere week niet
                1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Top gear usa is denk ik niet zo goed ^^
                  heb kort stukje er van gezien maar...

Comment

• Het nieuwe seizoen van top gear al niet starten voor 2013..
                    jammer
                    BMW X5 45e

Comment

• Inderdaad

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Het nieuwe seizoen van top gear al niet starten voor 2013..
                        jammer
                        Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                        Dus ook geen kerstspecial dit jaar? Of staat dit los van de seizoenen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                          Staat los van de seizoenen.

Comment

Dus ook geen kerstspecial dit jaar?
                            vogens finalgear wel
                            1991 Audi S2 coupe
                            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Volgens een bericht op de facebook pagina van Jeremy Clarkson komt er wel een kerstspecial:

9 mei 2012

"There's a rumour in internet land that there will be no more Top Gears this year. I'm afraid that apart from an Xmas special, it's true."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                Top gear usa is denk ik niet zo goed ^^
                                heb kort stukje er van gezien maar...
                                Ik heb ondertussen de eerste drie seizoenen gezien en het valt goed mee. Je moet wel even wennen aan de andere presentatoren en je zal ook items zien die losjes gebaseerd zijn op items uit de Britse reeks. Ik zou het wel catalogeren als een amusementsprogramma dat over auto's gaat, dan dat het informatief programma over auto's. Het enige vervelende zijn die reclameonderbrekingen...

Comment

• 't is iets volledig anders hé, zoals ik zei, ik heb er niet veel van gezien maar het zag er nogal typisch amerikaans uit
                                  En ik heb het wel voor de Britse cultuur / humor enzo
                                  Maar ik ga het niet speciaal volgen zo goed vond ik het niet imho

Comment

• ik ga het nog maar eens vragen ; top gear usa , waar ? wanneer ?
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• discovery channel, zaterdag maar kweet niet precies hoelaat.

anders finalgear.com
                                      BMW X5 45e

Comment

• Seizoen drie van top gear usa is niet zo slecht hoor. Je moet de presentatoren wat gewoon worden en het voelt ietsje meer gescripted aan, maar het is wel deftige entertainment + auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                          Seizoen drie van top gear usa is niet zo slecht hoor. Je moet de presentatoren wat gewoon worden en het voelt ietsje meer gescripted aan, maar het is wel deftige entertainment + auto's.
                                          jeps idd
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X