Oorspronkelijk geplaatst door krikkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenZopas eens gekeken nnaar top gear usa van gisteren. Man man man, hoe slaapverwekkend kan je een autoprogramma maken? Ik ben gestopt met kijken bij Buzz Aldrin omdat ik in slaap dreigde te vallen.
Comment
-
idd ik ook, heb 2 9000's gehad en is toch een ondergewaardeerde auto, vooral de aero. Spijtige zaak, ooit koop ik me nog is een viggen of een cabrioToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHet nieuwe seizoen van top gear al niet starten voor 2013..
jammerOorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenDus ook geen kerstspecial dit jaar? Of staat dit los van de seizoenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenDus ook geen kerstspecial dit jaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenDus ook geen kerstspecial dit jaar? Of staat dit los van de seizoenen?
9 mei 2012
"There's a rumour in internet land that there will be no more Top Gears this year. I'm afraid that apart from an Xmas special, it's true."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenTop gear usa is denk ik niet zo goed ^^
heb kort stukje er van gezien maar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenSeizoen drie van top gear usa is niet zo slecht hoor. Je moet de presentatoren wat gewoon worden en het voelt ietsje meer gescripted aan, maar het is wel deftige entertainment + auto's.BMW X5 45e
Comment
Comment