Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKomende zondag op bbc2 alf.1 van het nieuwe seizoen.
in totaal zijn er 7 afleveringen , ééntje meer dan gewoonlijk wooho
Comment
-
-
On-T: TG vond ik gene vette vandaag, maar...Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenVanavond een uur na Top Gear: http://www.bbc.co.uk/programmes/b01pqd7t
Bedankt voor de tip, Icefarmer.
"Too low, too fast." :/
Comment
-
hier kan je hem kijken mannen
Comment
-
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtensaaie tweede episode if you ask me
yep vond ik ook, en veel grappen komen terug (zoals van dat traag rijden in amerika, al helemaal afgezaagd na een andere aflevering met dezelfde situatie)
die aston martin was wel een extreem vette bak overigens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenHier wat naar Spotify radio aan het luisteren, komt ineens dit nummer passeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenzijn er al mensen naar top gear live geweest?
komt binnenkort naar België
Show zelf was toen wat rondvlammen (in een te kleine zaal) met supercars; auto-voetbal en iets met go-carts. Maar het is wel is leuk om de mannen bezig te zien.
Dit jaar gaan we terug kijken in Amsterdam, in april.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtensaaie tweede episode if you ask me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk BerichtenWe zijn de voorbije jaren te veel verwend geweest. De verwachtingen liggen te hoog.
Comment
Comment