Ik zit in blok 122, rij 29, plaats 9-10. Rij 29 is natuurlijk niet ideaal maar 99€ kreeg ik aan moeder de vrouw niet verkocht.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenYep. Overduidelijk dat Kia daar al een tijdje serieus bijdraagt in de werkingskosten .
Wel vermakelijk inderdaad. Buurman heeft een Sportage in dat donkergrijs besteld, levering is al een paar weken uitgesteld. Heb'm getoond waarom
Vraag me af hoeveel miljoenen € aan marketingbudget ze dat gekost heeft..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenheb net ook gekeken naar de afrika speciaal, vind dit een van de beste afleveringen! zalige bmw trouwens, wel niet om door dit soort landschap te rijden!
Comment
-
wat ik graag eens zou zien is hoeveel mensen daar aan meewerken , die nooit in beeld komen. als je daar dat beeld ziet waar die mens op hammond zijn scoop-plee zit , serieuze bende !
het was uiteindelijk een mooie afsluiter van een al bij al toch wat tegenvallend seizoen vond ik , als je ziet wat monsterlijke winsten de bbc met topgear maakt ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichtenwat ik graag eens zou zien is hoeveel mensen daar aan meewerken , die nooit in beeld komen. als je daar dat beeld ziet waar die mens op hammond zijn scoop-plee zit , serieuze bende !
het was uiteindelijk een mooie afsluiter van een al bij al toch wat tegenvallend seizoen vond ik , als je ziet wat monsterlijke winsten de bbc met topgear maakt ...
Comment
-
Vond die Africa special ook leuk, kijk al uit naar deel 2. Die E39 528i Touring is zo dik. Al zou ik in dit geval eerder voor de Subaru 4x4 gaan.
Wel jammer dat zo'n mooie auto afgetrapt wordt in de brousse. Velgen zijn zalig.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenVond die Africa special ook leuk, kijk al uit naar deel 2. Die E39 528i Touring is zo dik. Al zou ik in dit geval eerder voor de Subaru 4x4 gaan.
Wel jammer dat zo'n mooie auto afgetrapt wordt in de brousse. Velgen zijn zalig.
ech t goed!!
Comment
Comment