Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zit in blok 122, rij 29, plaats 9-10. Rij 29 is natuurlijk niet ideaal maar 99€ kreeg ik aan moeder de vrouw niet verkocht.

Comment

• Deze aflevering was een Kia advertentie maar toch vermakelijk

Comment

• Yep. Overduidelijk dat Kia daar al een tijdje serieus bijdraagt in de werkingskosten .
        Wel vermakelijk inderdaad. Buurman heeft een Sportage in dat donkergrijs besteld, levering is al een paar weken uitgesteld. Heb'm getoond waarom

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Iemand de aflevering S19 E4 gezien? Met de opel astra vs ford focus ST en Megane RS??
            Kan Jeremy nu niet meer rijden ofwa??

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
              Yep. Overduidelijk dat Kia daar al een tijdje serieus bijdraagt in de werkingskosten .
              Wel vermakelijk inderdaad. Buurman heeft een Sportage in dat donkergrijs besteld, levering is al een paar weken uitgesteld. Heb'm getoond waarom
              Het was echt wel enorm opvallend.
              Vraag me af hoeveel miljoenen € aan marketingbudget ze dat gekost heeft..

Comment

• Kutepisode
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Ik vond het wel goed, typisch TG: je bouwt een lelijke auto om naar een nog lelijker model, je haalt er een paar grappen mee uit, en dan blaas je hem op
                  De test met de Range Rover was ook wel goed imo dat ding kruipt overal over!

Comment

• Was het deze week leuk? Ik heb het niet kunnen kijken.

Comment

• T was eindelijk nog eens de moeite, SCOOBY POWER!!!
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Ja de special is de moeite! Heb een paar keer goed gelachen met hun aanpassingen in die breaks Kan niet wachten op het vervolg!

Comment

• Afrika special was goed. Subaru was de juiste keuze. De volvo en de bmw hebben ze wel goed verkracht.

Comment

• heb net ook gekeken naar de afrika speciaal, vind dit een van de beste afleveringen! zalige bmw trouwens, wel niet om door dit soort landschap te rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                              heb net ook gekeken naar de afrika speciaal, vind dit een van de beste afleveringen! zalige bmw trouwens, wel niet om door dit soort landschap te rijden!
                              Ik vond dat die BMW 528i het beter deed als verwacht op die modderige ondergronden met zijn rwd.

Comment

• wat ik graag eens zou zien is hoeveel mensen daar aan meewerken , die nooit in beeld komen. als je daar dat beeld ziet waar die mens op hammond zijn scoop-plee zit , serieuze bende !

het was uiteindelijk een mooie afsluiter van een al bij al toch wat tegenvallend seizoen vond ik , als je ziet wat monsterlijke winsten de bbc met topgear maakt ...

Comment

• Is dat seizoen alweer gedaan?
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten
                                    wat ik graag eens zou zien is hoeveel mensen daar aan meewerken , die nooit in beeld komen. als je daar dat beeld ziet waar die mens op hammond zijn scoop-plee zit , serieuze bende !

het was uiteindelijk een mooie afsluiter van een al bij al toch wat tegenvallend seizoen vond ik , als je ziet wat monsterlijke winsten de bbc met topgear maakt ...
                                    Inderdaad, ik denk dat een 'making of' van zo een special of top gear aflevering rare dingen laat zien, hoe zo'n show in elkaar wordt gestoken

Comment

• Vond die Africa special ook leuk, kijk al uit naar deel 2. Die E39 528i Touring is zo dik. Al zou ik in dit geval eerder voor de Subaru 4x4 gaan.

Wel jammer dat zo'n mooie auto afgetrapt wordt in de brousse. Velgen zijn zalig.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Vond die Africa special ook leuk, kijk al uit naar deel 2. Die E39 528i Touring is zo dik. Al zou ik in dit geval eerder voor de Subaru 4x4 gaan.

Wel jammer dat zo'n mooie auto afgetrapt wordt in de brousse. Velgen zijn zalig.

Deel 2 kan je hier terug bekijken via een link op autoblog.nl ( http://www.autoblog.nl/nieuws/autobl...r-s19e07-57664 )
                                        ech t goed!!
                                        Last edited by ; 12/03/2013, 20:03.

Comment

• De Africa special was eindelijk nog eens leuke vermakelijke afleveringen. Nu nog e01 tot en met e05 van S19 kijken.

Comment

Working...
                                          X