Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• T was idd niet de moeite, was zelfs content dat t gedaan was, te veel prulstunts en te weinig dikke auto's
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Yep, ben ook teleurgesteld over de voorstelling, veel geld voor wat het maar was. Jammer.
      2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
      2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
      2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
      1999 Volvo V70 classic 2.5d
      1967 Volvo 123 GT

Comment

• Ik vond de show nu zo slecht niet, maar het kon beter. Toen ze Richard naar zijn favoriete auto vroegen en hij zei "The First Pagani Zonda" dacht ik "Nu gaat het groot geweld komen", maar jammer genoeg... Voor een ticket van 89 euro had ik toch graag iets meer gehad.

Comment

• Ik vond het maar een matige vertoning. Meer spektakel, entertainment en vooral show dan echt autogerelateerd. Onderweg en op de parking heb ik dan ook veel meer chique auto's gezien (paar Ferrari's, een Maserati en een BMW F10 M5) dan in de show.
          Bovendien had ik meer "steken" van Jeremy verwacht richting België en had de show toch op zen minst 2 uur mogen duren.
          Ik had het ticket cadeau gekregen, maar als je bvb € 60 of meer dient betalen krijg je weinig waar voor je geld. Sportpaleis is ook wat klein om daar echt zo'n deftige show in hun genre te voorzien.

Alles bijeengenomen was het eens leuk om meegemaakt te hebben, maar persoonlijk niet direct voor herhaling vatbaar.
          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Dezelfde mening hier. Was wel leuk om eens mee te maken maar ben eigenlijk toch een beetje op mijn honger gebleven..
            Once you go Mac, you never go back.
            Audi A3 SB 1.6TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieterrr Bekijk Berichten
              Dezelfde mening hier. Was wel leuk om eens mee te maken maar ben eigenlijk toch een beetje op mijn honger gebleven..
              Idd, helemaal mee akkoord.
              Achteraf gezien mss beter naar Mettet geweest of zelf de gaperstour gereden ipv mijn wagen uit te lenen aan mijn pa .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten
                ik heb lang getwijfeld om te gaan , ben blij dat ik mij die 60 euro bespaard heb , jammer dat ze het concept topgear zo aan het uitmelken zijn ...

Ik heb juist het laatste seizoen fifth gear bekeken , en ik moet toch met enige wrok zeggen dat ik dit beter vond dan het laatste topgear seizoen , zeker gezien welke winsten de bbc maakt met topgear
                Idem hier...fifth gear is tegenwoordig veel meer autoprogramma dan top gear (en met Tiff, Jason, Vicky en die andere ook best amusante presentatoren).
                Top gear moet het meer van zen 'show gehalte' hebben en als dat dan tegenvalt dan blijft er niet veel meer over vind ik.

Comment

• Laatste seizoen eigenlijk enkel nog maar gekeken in fast forward, na het te hebben opgenomen. De formule is op wat mij betreft.

Comment

• vind ik ook, heb ook 50%ffw gezien
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• trailer voor de nieuwe reeks ;
                      1991 Audi S2 coupe
                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                        Ik ben benieuwd hopelijk is het beter dan het vorige seizoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                          Ik ben benieuwd hopelijk is het beter dan het vorige seizoen.
                          Ik vond het vorige seizoen nog zo slecht niet, wel veel te kort. Hopelijk nu meer dan 6 afleveringen

Comment

• At Least A Six Episode Run
                            volgens finalgear
                            1991 Audi S2 coupe
                            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Naast de start van het nieuwe seizoen morgenavond, start er op maandagavond ook een tweedelige reeks getiteld "Top Gear Top Fails" op Canvas. Het begint om 21u35.

Zita geeft je een prachtig overzicht van de voornaamste televisiezenders. In een oogopslag weet u wat er op tv is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iTsMeNi Bekijk Berichten
                                Naast de start van het nieuwe seizoen morgenavond, start er op maandagavond ook een tweedelige reeks getiteld "Top Gear Top Fails" op Canvas. Het begint om 21u35.

http://www.zita.be/entertainment/tv-...top-fails.html
                                straf , nog nooit gezien eigenlijk
                                1991 Audi S2 coupe
                                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• nieuwste aflevering, van zondag 30 juni, online voor degene die hem willen zien.

groeten

Comment

• ik vond het een leuke aflevering , had niet verwacht dat die hij met die rental car ging blijven rijden maar het moest een beetje spannend blijven natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten
                                      ik vond het een leuke aflevering , had niet verwacht dat die hij met die rental car ging blijven rijden maar het moest een beetje spannend blijven natuurlijk
                                      vond het ook niet zo slecht. vorig seizoen viel hard tegen, dacht dat de weg neerwaarts was ingezet maar het valt wel mee precies.

wel mooie 'vauxhall astra'. vind het grappig concept, maar spijtig dat ze precies toch steeds betere wagens kiezen, eerst lacetti, dan c'eed, nu astra. ze zouden echt en ne entry level dacia moet stalen wielen en grijze bumpers moeten nemen, of ne citroen c1 of iets echt grappig :-)

Comment

• en episode 2 staat online voor de liefhebbers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                          en episode 2 staat online voor de liefhebbers
                                          http://www.streetfire.net/video/top-...02_2431131.htm
                                          Mooi stukje over de F12!

Comment

Working...
                                          X