Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Straks weer TopGear Top Fails. Nog maar eens kijken straks, al vond ik het sterk tegenvallen vorige week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
      Straks weer TopGear Top Fails. Nog maar eens kijken straks, al vond ik het sterk tegenvallen vorige week
      Straks? Nu zal je bedoelen.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Straks? Nu zal je bedoelen.
        Op dat moment was het nog de Canvascrack Toch voor de volle 5 minuten.

Comment

• Zelfs mijn vrouw heeft zich kapotgelachen verleden week toen ze met de afgebrande caravan vertrokken , ik vond t maar zo zo
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
            Mooi stukje over de F12!
            ja idd , mooie beelden , ik heb er wat screenshots van gemaakt , hier plaatsen evt ?
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Anders bij Ferrari-lovers.

Comment

• Mo. 15.7.2013 Canvas HD Top Gear
                21:30 55 min Auto- en motormagazine van de BBC In deze extra lange special vergelijken de mannen van 'Top Gear' drie fantastische sportwagens tijdens een roadtrip in de VS: de Mercedes SLS, de Ferrari 458 Italia, en de Porsche 911 GT3 RS.
                22:25 Informatief, amusant en grensverleggend auto- en motormagazine van de BBC. In deze extra lange special maken de mannen van 'Top Gear' een geweldige trip langs de oostkust van de Verenigde Staten om drie fantastische sportwagens te vergelijken: de Mercedes SLS, de Ferrari 458 Italia, en de Porsche 911 GT3 RS. Tussendoor mag regisseur Danny Boyle als 'Star in a Reasonably Priced Car' nog even zijn baanvastheid bewijzen.
                1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Eindelijk nog eens een leuke aflevering vandaag (S20E03)
                  Wel gek in Spanje :o

Comment

• Da wel , hoeveel geld daar weggesmeten is geweest, bergweg, appartementen, dorpen en t vliegveld.
                    Zou bijna daar gaan wonen

Comment

• en de link voor degene die ze nog niet gezien hebben:

Comment

• Comment

• Het programma na Top Gear was ook wel interessant. Ging over F1 in '76 over Nicki Lauda en James Hunt.
                          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                          Audi S3 '02 sold => topic
                          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Ik wil dat vliegveld wel kopen voor een prik

Comment

• zwembadje ziet er erg netjes/vol/proper uit voor 'not in use' te zijn.

Comment

• Was wel een goeie aflevering, maar ik verschoot enorm van de staat waarin Spanje verkeerde, had ik echt niet verwacht

Comment

• Ik verschoot van hoe Hammond zijne Ferrari zandstraalde
                                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                    Was wel een goeie aflevering, maar ik verschoot enorm van de staat waarin Spanje verkeerde, had ik echt niet verwacht

het is natuurlijk heel 'gekleurd'
                                    ik herinner me dat ze ook door washington DC reden en je alleen maar zwarte gangster buurten kreeg te zien.
                                    als ik niet in DC was geweest had ik ook gedacht 'WTF'.
                                    top gear blijft beetje sensatie.

feit blijft dat er aantal grootschalige projecten ondoordacht, en meer dan hier, maar het is iets wat we hier ook kennen (die brug in limburg, ziekenhuis in leuven, etc)

Comment

• Vond ik terug een goeie aflevering!

Wat ik me wel afvraag, zouden ze echt al dat werk aan de transit hover zelf doen?

Comment

• Geloof TV nooit .

Comment

Working...
                                        X