Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten

Vanavond eens kijken

Comment

• De SLS blackseries en dan maakt een elektrische wagen daar effe gehakt van bij een dragrace.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        De SLS blackseries en dan maakt een elektrische wagen daar effe gehakt van bij een dragrace.
        al die elektrische dingen trekken mega snel op, das echt zot ze.
        heb met fluence en twizy enzo gereden, toch geen racebakken, maar wat een koppel man. heerlijk.

Comment

• Vond het weer een goede aflevering, wel mooi dat ze die beide SLS'en hadden voor een race

Comment

• De aflevering van zondag wordt opgefleurd door de aanwezigheid van een Singer Porsche... heerlijk

Comment

• ola , da's ferm !

Comment

• en hammond gaat de aventador roadster testen alsook de sesto elemento! zotte shizzle

Comment

• Jeremy en James onderzoeken een steeds populairder type hatchback, ook wel de crossover genoemd. Ondertussen test Richard Lamborghinis in Italië.

1991 Audi S2 coupe
                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• 1991 Audi S2 coupe
                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• heb enkel het stukje met de caravans gezien. Hilarisch (maar ook zonde van het gerief, eigenlijk)
                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• en de aflevering wederom

Comment

The video has been removed?

Deze link werkt wel:

Comment

• merci!
                            idd bleek achteraf weer gedelete, ik heb het wel via die link gezien ma goed.

Comment

merci!
                              idd bleek achteraf weer gedelete, ik heb het wel via die link gezien ma goed.
                              En ik altijd content dat ik geen moeite moest doen om te zoeken, omdat jij altijd de correcte link postte, en nu niet meer
                              Volgende keer terug goed posten hé

Heb momenteel tot 20 minuten gezien, wanneer ze aan de Sesto Elemento begonnen. Als er wat meer volk naar huis is van op't werk, op't gemak verder zien

Comment

• Was wel enorm amusant met die caravan's

Comment

• En de stig met de Mazda, hij werd bijna gekatapulteerd
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    En de stig met de Mazda, hij werd bijna gekatapulteerd
                                    Ja, was wel nice hoe hij nog met die Tiguan een rondje kon rijden
                                    'K zou toch voor de Mazda gaan

Comment

• Da wieleke van dieje caravan zag ge gewoon afzien in de bochten. Da vroeg erom om af te breken
                                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Man man, ik heb me echt ziek gelachen met de caravans van de laatste aflevering. Was één van de beste afleveringen tot nu toe vind ik, prachtige beelden met de Porsche 911 Singer

Ik bekijk die afleveringen op tablet op de trein, maar ga daar toch moeten van afzien als het zo grappig blijft Ik kon m'n lach niet meer inhouden op den duur
                                        1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                                        1984 BMW E28 520i
                                        2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• beemer m3 :-) hopelijk werkt het deze keer, heb maar paar uur langer gewacht om zeker te zijn dat hij er niet terug af werd gehaald.

enjoy guys, ik ga het nu zelf kijken

Comment

Working...
                                          X