Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichten
    Gisteravond de volledige DVD gezien, vond hem zalig! Veel verschillende wagens, prachtige beelden, heerlijk relaxing wegdromen van perfecte wagens in een perfecte setting.

Back to the roots zonder james may, zoals in de eerste afleveringen. (al was hij wel op een bepaalde manier aanwezig, dat moet je zelf maar zien op de DVD...)
    Ik vind hem veel te oppervlakkig.
    Dat is het voordeel als James May er wel bij is. Die heeft ook iets technisch te vertellen.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      Ik vind hem veel te oppervlakkig.
      Dat is het voordeel als James May er wel bij is. Die heeft ook iets technisch te vertellen.
      Hij is de enige van het trio die een technische kennis heeft van auto's en motoren en er ook mee uit de voeten kan.
      Maar ja, ze hebben een personage gecreëerd en kunnen er nu niet meer vanaf.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• 2BE start vanaf donderdag 19 december met het uitzenden van TopGear USA. Omstreeks 22u30. In de eerste aflevering gaan Tanner, Rutledge en Adam op zoek naar de ideale politiewagen.

Comment

• iemand een idee wanneer het nieuw seizoen van UK begint ?

Comment

• Jeremy Clarkson had op zijn twitter als datum 23-01-2014 opgegeven maar dat is een donderdag. Dus wie weet :-)

Comment

• zondag 02/02 begint het nieuwe seizoen.
              BMW X5 45e

Comment

• Gaat ne schone dag worden
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Staat geprogrammeerd, kijk er al naar uit.

Comment

• Heel zwak.

Comment

• Idd, trok op geen reet.
                      Ze moeten t serieuzer aanpakken, deftige tests.
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Tis allemaal een beetje TE gemaakt aant worden.
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Dju, gemist.

Comment

• was flauw, wel kudos voor de 80's hot hatches. maar er komt echt geen zinnig woord meer uit.
                            2015 BMW S1000R
                            2010 Renault Clio RS Cup
                            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Saai.

Comment

• Voor de mensen die het gemist hebben (incl. mezelf ): http://www.streetfire.net/video/top-...-1_2450408.htm

Comment

• gemengde gevoelens , t'is altijd meer amusement dan autoprogramma geweest (laatste 5 jaar zeker) maar de eerste aflevering vond ik toch ook maar zwak , plus ze teren op dingen die ze vroeger allemaal al eens gedaan hebben , het vernieuwende is er wat uit
                                  hopen dat de volgende afleveringen de eerste goedmaken e , de trailer zag er veelbelovend uit ...

Comment

• Goh, die challenges ben ik soms ook wat beu.
                                    Maar gisteren toch weer luidop gelachen voor m'n TV en dat gebeurt zelden.

Toen Hammond in die winkel over de finish kwam
                                    Blijft de moeite waard om te kijken.
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Voor wie het gemist heeft, vandaag al heruitzending om 20u.

Comment

• die mannen weten hoe ze torenhoge verwachtingen van hun publiek moeten temperen...
                                        dat kinderachtig gedoe kan al eens een leuke afwisseling zijn, maar spendeer daar toch geen volledige uitzending aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Toen Hammond in die winkel over de finish kwam
                                          Blijft de moeite waard om te kijken.
                                          Dat was inderdaad lachen, zag ik niet echt aankomen

Comment

Working...
                                          X